سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۴ بیمار با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

بستری شدن ۱۰۴ بیمار با علائم کووید ۱۹ درالبرز /فوت ۶ البرزی براثر کرونامحمد فتحی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: طی۲۴ساعت گذشته تعداد ۶۰۰ نفر به صورت سرپایی به مراکز درمانی و بهداشتی استان با علائم مشکوک مراجعه کرده اند که ۱۰۴مورد در بیمارستان ها بستری شده اند .

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز افزود: مجموع کل موارد بستری شامل قطعی، محتمل و مشکوک  از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز ۱۶ هزارو ۵۴۹ نفر بوده که از این تعداد ۱۶ هزار و ۵۱۱ نفر مورد قطعی مثبت و بستری بوده اند.

فتحی با بیان این که در حال حاضر تعداد ۴۵۱ نفر شامل موارد قطعی، محتمل و مشکوک در مراکز درمانی بستری هستند افزود: از این تعداد ۱۸۵ نفر بیمار قطعی کووید ۱۹ است.

او با اشاره به این که تعداد ۱۱۳بیمار بستری شده جوان و پایین‌تر از سن پنجاه هستند گفت: تعداد بیماران بستری شده‌ی بد حال طی ۲۴ ساعته گذشته به ۱۲۱ نفر رسیده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز افزود: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۶ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۱۰۳۴ نفر رسید.

 فتحی گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۵هزار و ۵۵نفر از مراکز درمانی ترخیص و خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۹نفر از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

انتهای پیام / ر. ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.