نماینده خلخال گفت: سوال بنده این است که چرا بورس انرژی فعال نمی‌شود و ما نفت را به بخش خصوصی نمی‌فروشیم؟

چرا بورس انرژی فعال نشد؟/ کشاورزان در تأمین نفت و گازوئیل دچار مشکل شده‌اندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید غنی نظری، نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خطاب به وزیر نفت اظهار کرد: با توجه به اینکه ۹۸ درصد شهر‌ها و ۸۸ درصد روستا‌ها از گاز طبیعی استفاده می‌کنند، چرا استخراج گاز فقط به عسلویه معطوف شده است؟ به نظر می‌رسد که در بخش پدافند اقدام مناسبی برای مواقع بحران صورت نگرفته است.

وی افزود: سوال بنده این است که چرا بورس انرژی فعال نمی‌شود و ما نفت را به بخش خصوصی نمی‌فروشیم؟ آیا شما اصلا به عرضه انرژی در بورس اعتقادی دارید؟

نظری بیان کرد: انتظار می‌رود که گاز رسانی به مناطق سرد سیر و روستا‌های دور افتاده و فاقد امکانات بدون توجه به هزینه‌های آن انجام شود.

وی افزود: کشاورزان در تأمین نفت و گازوئیل با برنامه جدید و ثبت نام دچار مشکل شده و سردرگم کافی نت و وزارت جهاد کشاورزی مانده‌اند، همچنین در بخش سیلندر‌های گاز مایع به دلیل ثبت نام‌های اینترنتی مردم گرفتار عذاب الیم شده‌اند.

نماینده مردم خلخال در مجلس گفت: جایگاه گاز ایران باید تقویت شده و ظرفیت صادرات باید ارتقا می‌یافت، آقای وزیر به سلف نفتی اعتقاد دارید؟ آیا به نفع مردم است اینکه این مطلب محرمانه مانده و در جلسه سران قوا در غیاب نمایندگان درباره آن بحث می‌شود؟ غیر قابل قبول است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار