رئیس‌جمهور آمریکا با بیان اظهاراتی بی‌اساس و گزاف مدعی شد که به هر گونه حمله‌ای از سوی ایران به شدت پاسخ خواهد داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا مدعی شد هر گونه حمله‌ای از سوی ایران علیه نیروهای این کشور، با پاسخی هزار برابر بزرگتر از طرف واشنگتن مواجه خواهد شد.

دونالد ترامپ با استناد به برخی گزارش‌ها در حساب شخصی خود در توییتر آورد: «طبق گزارش‌های رسانه‌ای، ایران ممکن است در تلافی کشتن (سردار) سلیمانی، قصد ترور یا حمله دیگری علیه (نیروهای) آمریکایی داشته باشد، که به دلیل برنامه‌ریزی او (سردار سلیمانی) برای حمله‌ای در آینده، کشتن نیرو‌های آمریکایی و رنجی که سال‌ها ایجاد کرد، انجام شد».

در ادامه این توئیت ترامپ مدعی شد هر گونه حمله از سوی ایران به هر شکلی علیه آمریکا، با (حمله‌ای) هزار برابر بزرگتر پاسخ داده می‌شود!

گزافه‌گویی جدید ترامپ: حملات ایران علیه ما با واکنشی فراتر از هزار برابر پاسخ داده می‌شود

بنابر اعلام برخی رسانه ها، دریافت گزارش‌هایی در ارتباط با برنامه ریزی تهران برای اقدام علیه نیرو‌های آمریکا به تلافی ترور سردار سلیمانی، رئیس جمهور آمریکا را وادار به این لاف زنی تازه کرده است.

دولت واشنگتن به دستور مستقیم ترامپ طی عملیاتی تروریستی در سوم ژانویه ۲۰۲۰، سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس ایران را در فرودگاه بغداد به شهادت رساند. آمریکا در آن زمان مدعی شد سردار سلیمانی قصد حمله علیه نیرو‌های نظامی این کشور در منطقه را داشته است و ترامپ با این اقدام تروریستی در خاک یک کشور ثالث جان‌های بسیاری را نجات داده است.

با گذشت نزدیک به ۹ ماه از این جنایت دولت واشنگتن هنوز نتوانسته هیچ مدرکی در مورد حملات ادعایی برنامه ریزی شده از سوی فرمانده ارشد نظامی ایران ارائه کند. وزیر خارجه آمریکا در جایی گفت که واشنگتن هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ و مکان حمله ادعایی ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بهمن
۱۰:۲۸ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
ننگ بر ترامپ
Netherlands
ناشناس
۱۵:۳۷ ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
تک تک سربازان آمریکایی باید تابوت بخرن . این جا مملکت شیعه هاست مارو از جنگ نترسونید. ترجیح میدیم تو جنگ بمیریم تا توی فقر. کم کم وقتشه دوباره بحرینم ضمیمه کشورمون کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۰۵ ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
برو به جهنم . اون موقع تو نیستی که بخواهی گنده تر از دهنت حرف بزنی ترامپ قاتل
Iran (Islamic Republic of)
هادی حرف حق
۱۳:۳۶ ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
جرات داری حمله کن الکی واق واق نکن هرچند که اسم ایران میاد پوشک لازم میشی
Iran (Islamic Republic of)
علي
۱۰:۳۲ ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
بهتر است اول ترامپ به شلوارش نگاه كند كه هنوز از عين الاسد خيس است ! بعداً اين حرفها را بزند . مردم ايران از اين بلوفها نمي ترسند . مگر نوكران داخلي آنها .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
این ترامپ خودش بمب اتم است و داره امریکا را نابود میکند و میخواهد بدست ما حزب الله اسراییل هم نابود شود. چه قتل عام یهودی ها تماشایی است.
Iran (Islamic Republic of)
سید
۰۹:۴۶ ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
ترامپ سگ پاچه گیریست که فقط واق واق میکند ولی جرات هیچ کاری رو نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
طبق گفته آقای روحانی تحریم ها باعث وضع بد اقتصادی شدن پس چطور فقط حرف مفت میزنه ترامپ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
reza
۰۹:۰۷ ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
چقدر؟!......آیا؟ پایگاه عین الجسد را بیاد داری؟!این تازه یک سیلی نرم بود که سیدمقاومت شیخ سیدحسن نصرالله خطاب به توی احمق آن هم از نوع درجه یک فرمودند:" این تروریسم دولتی آمریکا اگر بخواهد با جوابی هم وزن سر ترامپ جواب داده شود فقط در حد بند کفش شهید سردارسپهبدحاج قاسم سلیمانی و یاران همراهش قابل قیاس است.......در حالیکه هنوز نه کشور عراق و نه کشور ایران قصاص خون نکرده اند و این حق خون جواب خون برای هر دو کشور محفوظ است........
آیا؟ پهپاد پیشرفته گلوبال هاوک را بیاد داری؟همان پهپادی که در سیاهی شب ظلمانی از حریم خطوط مرزی ایران در حال جاسوسی پودر شد.....
آیا؟ زانو زدن و گریه کردن کماندوهای آمریکائی مقابل شیران بیدار و غران خلیج همیشه فارس را بیاد داری؟....
هیئت حاکمه آمریکا و دارودسته احمق های درجه یکش بدانند حتی اگر در ظلمت شب در ارتفاع چندین صد هزار پائی هم که باشند پودر خواهند شد روی زمین و دریا که جای خودش را دارد اگر مرد میدان هستید امتحانش هیچ ضرری ندارد این گوی و این میدان ایرانی اگر از سر دادن می ترسید شهیدحججی ها در میدان نبرد بر جا نمی گذاشت والا رجزخوانی توسط احمقی درجه یک مانند تو که کاری ندارد؟...........همین مقدار در جواب اراجیف سخیف تو کافیست.................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
منظورش اینه بمب اتمی میزنه ایران رو ..
United States of America
ناشناس
۱۰:۲۰ ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
1000 برابر = جنگ بلند مدت که احتمال کمی داره ویا استفاده ازسلاح غیر متعارف تو خاورمیانه فقط اسرائیل که درشرایط خدایی نکرده وخیم جنگی باید بلافاصله فلج بشه بقیه باری به هرجهت هستند، آمریکایی جماعت بیشتر هیجانات خودشون روتو مسائل مختلف مثل فیلمهاشون تخلیه میکننداحتیاج ندارند تودنیای حقیقی اوخ بشندمگراینگه به آخرخط رسیده باشند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
من موندم ما بمب اتمی چرا نمیسازیم شر رو بکنیم؟تا اینهمه واسمون شاخ و شونه نکشن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۴ ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
دهن ترامپ را باید گل گرفت . مردک از آن ور دنیا آمده تا منطقه عمدتا" مسلمان نشین خاورمیانه را به ویرانه تبدیل کند آنوقت انتظار دارد مردم منطقه سبد گل برایشان تقدیم کنند . این احمق ها فقط زبان زور میفهمند .
آخرین اخبار