رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به نقش موثر نصب سامانه حفاظتی "جی پی اس" روی خودرو‌ها بر خود مراقبتی عموم شهروندان جهت کاهش زمینه‌های وقوع سرقت تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرزاد اکبری رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت : یکی از عناوین سرقتی که در همه جوامع بیشترین فراوانی را دارد سرقت خودرو است و لازم است پلیس در کنار طرح‌های انتظامی، گشت زنی‌های محسوس و نامحسوس و برخورد باعاملان جرم لازم است یک سری نکات ایمنی و خودمراقبتی را به عموم شهروندان آموزش دهد.

او گفت : در این رابطه یکی از مهمترین مواردی که می‌تواند از وقوع سرقت وسایل نقلیه جلوگیری کند نصب جی پی اس روی خودرو‌ها است که در گام اول این کار باید فرهنگ سازی شود.

اکبری افزود: علاوه بر این لازم است شهروندان خودرو خودرا به قفل مرکزی، دزد گیر، قفل پدال، قفل فرمان و سوییچ مخفی و سایر لوازم تاخیری و بازدارنده مجهز واز رها نمودن وسیله نقلیه خود در خیابان و کوچه‌های خلوت خودداری نمایند.

رئیس پلیس پیشگیری کرمانشاه ضمن دعوت از مردم جهت همراهی ومشارکت با پلیس از ان‌ها خواست به منظور پیشگیری ازوقوع جرم حتما به توصیه‌های پیشگیرانه پلیس توجه کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.