رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه بر رعایت حقوق مراجعان و جلب رضایت آن‌ها تاکید کرد و گفت: شعب اجرای احکام جلب رضایت مراجعان را اساس کار خود قرار دهند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ پرویز توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت : راه اندازی سیستم نوبت دهی که یکی از اقدامات خوب برای مراجعین به دادگستری است می‌تواند در حفظ کرامت مراجعین موثر باشد.

او گفت : یکی از واحد‌های حساس در دستگاه قضایی اجرای احکام است، چرا که وقتی یک مراجعه کننده به این نقطه می‌رسد تا رسیدن به آن مراحل زیادی را پشت سر گذاشته است و انتظار دارد هر چه سریعتر به حق خود برسد.

او افزود: بنابراین وظیفه داریم در اهدای این حق بیش از پیش وقت بگذاریم تا در کمترین زمان ممکن این مهم محقق شود.

توسلی زاده ضمن اشاره به نکات اخلاقی که کارگزاران دستگاه قضایی ملزم به رعایت آن هستند افزود: وظیفه داریم به وظایف قانونی خود برای احقاق حق مراجعین عمل کنیم و در این راه همواره خداوند را ناظر اعمال و رفتار خود بدانیم و ذره‌ای از یاد او غفلت نکنیم.

جلیلیان سرپرست اجرای احکام مدنی دادگستری کرمانشاه با بیان اینکه راه اندازی سیستم نوبت دهی یکی از خدمات موفق در استان بوده است گفت: بر آنیم این مهم را در سراسر استان به سرانجام برسانیم.

او افزود: خوشبختانه با هماهنگی خوبی که با معاونت انفورماتیک صورت گرفته است توانسته ایم بخش اعظمی از کار‌ها و اقدامات را براساس سیستم تعریف شده انجام دهیم و همین موضوع توانسته است رضایت مراجعین را به دنبال داشته باشد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.