معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت : امسال ۴ هزار و ۵۰۰ مورد بازرسی از سطح نانوایی‌های استان صورت گرفته است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مسعود بیگلری معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت : بیش از ۲ هزار نانوایی در سطح استان مشغول به فعالیت هستند.

او گفت : پارسال ۱۲ هزار و ۵۰۰ مورد بازدید از نانوایی استان صورت گرفته که با تشکیل پرونده برای یک‌هزار و ۱۰۰ نانوایی در قالب یک‌هزار و ۳۰۰ تخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه افزود: امسال بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ مورد بازرسی از سطح نانوایی‌ها صورت گرفته که با تشکیل پرونده برای ۳۴۱ واحد صنفی نانوایی در قالب ۳۸۰ تخلف که نزدیک به ۶۸ مورد مربوط به گران‌فروشی و ۱۱۶ مورد کم‌فروشی بوده، به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.

او با بیان اینکه برای هر نوع نان وزن استانداردی مصوب شده از شهروندان خواست هرگونه تخلف را با شماره‌گیری ۱۲۴ اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع‌وقت به موضوع رسیدگی شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.