دومین جشن داروگ به مناسبت نکوداشت نیما یوشیج امسال به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،محمد اسفندیاری سخنگو و مدیر اجرایی بنیاد نیما یوشیج گفت: دومین جشن داروگ به مناسبت نکوداشت نیما یوشیج در دی ماه امسال به صورت اینترنتی و مجازی برگزار خواهد شد.

او افزود: با مساعدت دو اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و میراث فرهنگی استان در نظر داریم دومین جشن داروگ را با موضوع تکریم از شاعران زبان تبری و همچنین نهاد‌ها و سازمان‌های کوشا در فرهنگ اندیشه نیمایی و شعر نیمایی و همچنین چند مسابقه برای رده سنی نوجوانان و جوانان در حوزه شعر تبری و نیماشناسی بر قرار کنیم.

اسفندیاری گفت: فراخوان این جشن از اول مهر ماه در رسانه‌های خبری و مطبوعات کشور و مازندران منتشر خواهد شد و شرکت کنندگان محترم سه ماه فرصت خواهند داشت که آثار خود را به صورت مجازی و اینترنتی برای دبیرخانه ارسال کنند.

او افزود: اولین جشن داروگ با حضور مردم و مسولان استان و شهرستان نور در زادگاه نیما یوشیج در روستای ملی و تاریخی یوش در آبان ماه سال ۱۳۹۷با استقبال بسیار خوبی برگزار شد.

اسفندیاری گفت: با مساعدت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و دوستان دیگری که به ما کمک می‌کنند، به زودی شاهد ثبت رسمی بنیاد نیما در شورای انقلاب فرهنگی کشور خواهیم بود.

سخنگو و مدیر اجرایی بنیاد نیما یوشیج افزود: بهمن جمشیدی به عنوان مدیر بخش اجرایی و منصور علی اصغری به عنوان مدیربخش علمی و هیأت داروان انتخاب و مسئولیت خواهند داشت.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.