مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: قاچاقچیان با تلاش قضات شعب مختلف در استان به پرداخت نزدیک به چهارهزار میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، محمد اقوامی مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی با اشاره به تلاش همه دستگاه‌های مرتبط برای مقابله با قاچاق کالا در استان گفت: قاچاقچیان با تلاش قضات شعب مختلف در استان به پرداخت نزدیک به چهارهزار میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند.

محمد اقوامی  افزود: این میزان جریمه با رسیدگی به ۲ هزار و ۲۳۹ پرونده مربوط به قاچاق کالا و ارز در آذربایجان غربی از ابتدای امسال تاکنون صادر شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی اضافه کرد: با این رقم، متوسط جریمه در هر پرونده قاچاق کالا و ارز در آذربایجان غربی حدود ۱.۸ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

او ادامه داد: طی سال جاری ۲ هزار و ۲۹۱ پرونده قاچاق به شعب این نهاد در استان واصل شده که از این تعداد، حدود ۹۸ درصد رسیدگی و مختومه شده است.

اقوامی گفت: از این تعداد، تنها ۵۲ پرونده باقی مانده که آن‌ها نیز در حال رسیدگی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: البته تعداد پرونده‌های قاچاق ورودی به شعب تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی طی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، هفت درصد و حدود ۱۷۰ مورد کمتر است.

انتهای پیام/ن م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.