مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان گفت: اجرای پروژه‌های آبخیزداری شهرستان‌های رامهرمز و رامشیر به همت مسئولان شتاب می‌گیرند.

کوروش کیانی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به اینکه اجرای پروژه‌های آبخیزداری شهرستان‌های رامهرمز و رامشیر شتاب می‌گیرند، گفت: به همراه ابراهیم متینیان نماینده شهرستان‌های رامهرمز و رامشیر، خائیز معاونت آبخیزداری، عبداللهی مدیریت منابع طبیعی رامهرمز و کارشناس‌های این اداره، براتی بخشدار سلطان آباد، داوری بخشدار ابوالفارس از پروژه‌های احدات شده بند سنگ ملاتی D ۱ تنگ تلخ ابوالفارس، بند بتن غلطکی D ۲ در حال اجرای پگین بخش سلطان آباد بازدید کردند.

او افزود: در ادامه این پروژه‌ها از محل‌های پیشنهادی دره قیر، بن رشید، بخش ابوالفارس بازدید صورت پذیرفت  و بررسی نقاط اعلام شده جهت اجرای طرح‌های آبخیزداری از محل منابع استانی و صندوق توسعه ملی در دستور کار حوزه معاونت آبخیزداری اداره کل قرار گرفت.

کیانی بیان کرد: کنترل سیل و رسوب، فرسایش خاک، تقویت آب سفره‌های زیرزمینی، توسعه فعالیت‌های بخش کشاورزی از اهداف اصلی و بسیار مهم طرح‌های آبخیزداری به شمار می‌رود و تمام تلاش خود را در این زمینه بکار خواهیم گرفت تا همه طرح‌های مورد نظر را به سرانجام برسانیم.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.