رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج گفت: تحریم‌ها تامین تجهیزات و خرید قطعات پله‌های برقی را با مشکل مواجه کرده و قطعاتی که در بازار موجود هستند هم با قیمت‌های نجومی به فروش می رسند.

مشکل خرابی پله برقی‌ پل‌های عابر پیاده به سر انجام می رسدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، پیمان بضاعتی پور، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج  گفت: طی چند ماه گذشته شهروندان از خرابی پله برقی برخی از پل‌های عابر مکانیزه گلایه داشتند.

 رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج  افزود:تحریم‌ها، تامین تجهیزات و خرید قطعات پله‌های برقی را با مشکل مواجه کرده و قطعاتی که در بازار موجود هستند هم با قیمت‌های نجومی به فروش می رسند.

بضاعتی پور گفت: همین محدودیت‌ها باعث شده بود پیمانکاری که وظیفه نگهداری و تعمیر پله‌های برقی را به عهده دارد با مشکلاتی مواجه شود.

او افزود: با تلاش‌های صورت گرفته بالاخره موفق شدیم شرکتی را به پیمانکار پروژه معرفی کنیم تا بتواند بدون واسطه تجهیزات مورد نیاز خود را خریداری کند.

 رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج  گفت: با معرفی شرکت، مشکل پیمانکار برای خرید تجهیزات حل شده و به زودی مشکل تمام پله برقی‌های خراب حل می‌شود.

بضاعتی پور افزود: هفته گذشته مشکل خرابی پله برقی پل مکانیزه چهارراه طالقانی حل شد و به مرور پل‌های دیگر هم به مدار باز می‌گردند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.