فراخوان علمی بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز با محوریت «پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد» منتشر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حجت الاسلام علی رمضانی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین با اشاره به اعلام فراخوان علمی اجلاس سراسری نماز با موضوع «پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد» گفت: پژوهشگران و فعالان کانون‌های مساجد می‌توانند از طریق ارائه مقالات و آثار علمی و پژوهشی در این بخش شرکت کنند.

حجت الاسلام رمضانی افزود: مسجد، خانه و مدرسه از نهاد‌های متعبر و خاستگاه نسل جوان و متدین بوده و نقش مهمی در تعلیم و تربیت اسلامی و رشد و شکل گیری شخصت افراد دارند و این اجلاس هم با هدف تعمیق پیوند بین این سه عنصر اساسی برگزار شده است.

او عنوان کرد: «مبانی و اصول تعالی پیوند خانه، مدرسه و مسجد»، «آسیب ها، موانع و راهکار‌های تعالی پیوند خانه، مدرسه و مسجد» و «نقش و همگرایی نهاد‌های فرهنگی در پیوند خانه، مدرسه و مسجد» محور‌های برگزاری این اجلاس سراسری است.

حجت الاسلام رمضانی افزود: علاقمندان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های علمی و پژوهشی شامل مقالات علمی، پژوهش‌های کاربردی و رساله دکتری و کارشناسی ارشد، قالب ادبی و هنری شامل کتاب، درسنامه ها، فیلم کوتاه، پویانمایی و طرح‌های گرافیکی و همچنین قالب ایده‌ها و تجربیات موفق ارسال کنند.

به گفته او، علاقمندان تا دهم آذر فرصت دارند تا برای ثبت نام و ارسال اثر به آدرس www.namaz.ir مراجعه کرده و یا آثار خود را به صندوق پستی ۱۴۱۷۷۴۳۱۸۱ ارسال کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین در ادامه گفت: نتایج فراخوان پایان آذر ماه سال جاری و از طریق پایگاه اطلاع رسانی ستاد اقامه نماز به آدرس www.namaz.ir اعلام خواهد شد و از صاحبان آثار و مقالات برتر تجلیل شده و گزیده آثار، تحقیقات و تألیفات منتشر و به کلیه شرکت کنندگان هم گواهی حضور در فراخوان اعطا خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.