عضو شورای اسلامی شهر بنت گفت: گله‌های رها شده از شتران در حاشیه جاده مسیر بنت به نیکشهر تعدادی از خانواده‌ها را داغدار کرده است.

پرویز کدخدایی عضو شورای اسلامی شهر بنت در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، با گلایه از نبود نظارت و کنترل شتر های رها شده در حاشیه جاده ها گفت :  هر چند وقت یکبار شاهد سانحه ناگوار تصادف رانندگان با شتر های رها شده در مسیر بنت به نیکشهر هستیم که داغدار شدن تعدادی از خانواده ها را در پی داشته است.

او افزود : در یکی از حوادث ناگوار چند شب پیش در مسیر نیکشهر به بنت ، شهروندی جوان از روستای سفید کوه بخش بنت با تعدادی شتر در این مسیر مواجه می شود که سرانجام تصادفی دلخراش رخ می دهد و باعث به کما رفتن این جوان می شود.

کدخدائی بیان کرد : متاسفانه سناریوی تلخ شتر های رها شده مختص به این سانحه نیست بلکه هر چند وقت یکبار در محور های ارتباطی جنوب استان شاهد چنین حوادث دردناکی هستیم و تاکنون تدبیری موثر برای این موضوع اندیشیده نشده است.

عضو شورای اسلامی شهر بنت عنوان کرد : از مسئولین تقاضا داریم نسبت به صاحبان گله های رها شده شتران جرایم قانونی وضع کنند تا حداقل با بستن گردنبند های شب نما ، باعث جلو گیری از تکرار چنین اتفاقات ناگواری باشیم.

او گفت: با توجه به بریدگی و عدم استاندارد سازی این محور سالیانه شاهد تصادف های ناگواری در این مسیر هستیم که جان تعدادی از شهروندان را گرفته است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار