امینی گفت: حل مشکلات عمرانی شادگان نیازمند توجه ملی است و انتظار داریم بنیاد مستضعفان کشور در رفع آن‌ها ما را یاری کند.

مسعود امینی شهردار شادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به برگزاری نشست مشترک با اداره آبفای این شهرستان که به منظور بررسی مشکلات آبگرفتگی معابر برگزار شد، گفت: مشکلات عمرانی شادگان کم نیست و انتظار ما این است که پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان نگاه ویژه‌ای داشته باشد.

او نبود شبکه آب‌های سطحی در شهر شادگان را معضلی بزرگ دانست و اظهار داشت: بیشتر مناطق شهری فاقد شبکه فاضلاب هستند، به طوری که مردم مجبورند از جو‌های روباز برای دفع فاضلاب استفاده کنند و همین امر سبب بروز مشکلاتی نیز می‌شود.

امینی آسفالت شدن معابر شهری و روستایی را مطالبه به حق مردم این شهرستان عنوان و بیان کرد: مناطقی در شهر وجود دارد که معابر آن از داشتن آسفالت محروم هستند و باید با همه توان تلاش کنیم معضلات عمرانی شادگان را با کمک مسئولان کشوری، استانی و محلی به حداقل رسانده و آن‌ها را ریشه کن کنیم.  

شهردار شادگان بهره مندی از شهری زیبا، ایمن و دارای امکانات را حق همه شهروندان دانست و اظهار داشت: همه دستگاه‌های اجرایی باید تلاش کنند تا با تامین اعتبارات موردنیاز، مشکلات عمرانی و شهری رفع شوند و شهری در خور و شان آن‌ها بسازند و کم کاری هیچ مسئولی در این زمینه پذیرفته نیست.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.