سرمربی اسبق تیم ملی وزنه برداری درباره فعالیت‌های خیرخواهانه ورزشکاران توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  کوروش باقری، سرمربی اسبق تیم ملی وزنه برداری در حاشیه مراسم کمک‌های مومنانه فدراسیون وزنه برداری به اقشار آسیب دیده جامعه اظهار داشت: جامعه وزنه برداری حرکت قشنگی را انجام داد و با توجه به مشکلات زیادی که مردم با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، چنین حرکت‌های لازم است. شیوع ویروس کرونا و تحریم‌های ظالمانه برای ما مشکلاتی ایجاد کرده و در بخشی از مردم کشورمان در شرایط سختی قرار دارند. شاید کمک‌های ما، مبالغ قابل توجهی نباشد، اما همین حرکت از لحاظ روانی بسیار ارزشمند است و مردم می‌بینند که ورزشکاران کشور به یاد آن‌ها هستند.  

باقری درباره مسئولیت اجتماعی ورزشکاران برای کمک به اقشار ضعیف جامعه اظهار داشت: چنین کار‌هایی می‌تواند مردم را به انجام فعالیت‌های خیرخواهانه سوق دهد. بابت این مراسم که مایه مباهات است، از فدراسیون و جامعه وزنه برداری تشکر می‌کنم.  

سرمربی اسبق تیم ملی وزنه برداری درباره آغاز نشدن اردو‌های تیم ملی گفت: ویروس کرونا تمام دنیا را تحت تاثیر قرار داده است. خیلی از فدراسیون‌ها فعالیت‌های خودشان را از سر گرفته اند.


بیشتر بخوانید:


او در واکنش به اینکه وزنه برداران در قیاس با مارک ویلموتس چقدر دستمزد می گیرند گفت: تاکنون حساب نکردم، اما فکر می‌کنم بحث فوتبال با تمام رشته‌ها جدا است.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار