مدیرکل صدا و سیمای مرکز آبادان گفت: این مرکز آمادگی برای پخش روزانه تا یک و نیم ساعت برنامه های آموزشی درسی را دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،ناصر بهرام  مدیر کل صدا و سیمای مرکز آبادان در نشست هم اندیشی آموزش تلویزیونی دروس مدارس گفت: صدا و سیمای مرکزآبادان در راستای برنامه های  فرهنگی و نیز خدمت رسانی به شهروندان بویژه دانش آموزان عزیز آمادگی پخش روزانه تا  یک و نیم ساعت برنامه را دارد.

او افزود: :بی شک اعمال محدودیت ایجاد شده در شرایط کرونا نباید مانع آموزش کامل وجامع دانش آموزان عزیزشود و برای تحقق به این هدف از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد .

مدیر کل صدا و سیمای مرکز  آبادان با بیان اینکه هم از طریق سیما و هم از طریق صدا پخش این برنامه های آموزشی درسی امکان پذیر است گفت: پخش این برنامه های آموزشی هم بصورت ضبطی و هم بصورت زنده امکان پذیر است و چون این برنامه ها آرشیو می شود، در صورت تغییر نکردن کتب درسی در سال های بعد  هم قابل پخش است .

علی الیاسی  مدیر آموز سازمان منطقه آزاد اروند هم در این نشست با تاکید بر تقویت مهارت های فردی و اجتماعی دانش آموزان گفت : باید روی نیروی انسانی سرمایه گذاری کرد و تمرکز روی نیروی انسانی و تقویت آنان باشد تا مهارت های اجتماعی و فردی انان افزایش یابد.

اوهمچنین گفت : اگر مهارت های فردی دانش آموزان در جامعه افزایش نیابد آنان حتی قادر به استفاده از فرصت ها نخوهند بود زیرا آموزش لازم را در این زمینه ندارند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.