تیم‌های سپاهان ایران و النصر عربستان در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان آسیا روز سه شنبه به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال سپاهان در حالی روز سه شنبه به مصاف تیم النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا می‌رود که این تیم عربستانی بازیکنان گران قیمتی در اختیار دارد.

گونزالو مارتینز 

"مارتینز" مهاجم آرژانتینی ملقب به "پیتی" چند روز پیش به باشگاه النصر عربستان پیوست. مارتینز بازیکن سال ۲۰۱۸ آمریکای جنوبی شد.  ارزش این بازیکن  ۱۲ میلیون یورو برآورده شده است.  

عبدالرزاق حمدالله

"حمدالله "مهاجم مراکشی  با مبلغ ۵.۲ میلیون یورو دومین بازیکن با ارزش النصر در لیگ قهرمانان محسوب می‌شود و برای دومین فصل متوالی آقای گل لیگ حرفه‌ای عربستان شده است. حمدالله در لیگ عربستان موفق به ثمر رساندن ۲۹ گل  شد. این بازیکن  با قد ۱۸۲ سانت، راست پا است و مهارت بالایی در گلزنی دارد.

بررسی بازیکنان شاخص حریف سپاهان در آسیا

عبدالرزاق ۲۹ ساله تاکنون در ۵۳ بازی برای النصر به زمین مسابقه رفته و موفق به زدن ۶۳ گل شده است. او در ۲ بازی مقابل السد و العین موفق به ثمر رساندن ۲ گل و ارسال ۲ پاس گل شد.

پریرا مایکون

" مایکون " مدافع دوملیتی برزیلی پرتغالی تیم النصر با مبلغ  ۳.۵ میلیون یورو سومین بازیکن با ارزش النصر در لیگ قهرمانان است. او تاکنون در ۳۵ بازی برای النصر در لیگ حرفه‌ای عربستان به میدان رفته و هیچ گلی هم به ثمر نرسانده است.

مایکون سابقه بازی در تیم‌های مطرح گالاتاسرای ترکیه، پورتو پرتغال، سائو پائولو و کروزیرو برزیل را دارد. قد این بازیکن  ۱۹۱ سانتی متر است.

عبدالفتاح الحصیری

الحصیری بازیکن جدید النصر عربستان با مبلغ ۲.۲ میلیون یورو  چهارمین بازیکن باارزش این تیم عربستانی است. این بازیکن ۲۶ ساله از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۰ عضو باشگاه الاهلی بوده و در ۷۷ دیداری که برای این تیم به میدان رفته ۱۶ گل به ثمر رسانده است. او در نقل و انتقالات مورد توجه الهلال هم بود، اما به تیم النصر پیوست.

عبدالفتاح  در ۳۰ بازی لیگ قهرمانان آسیا ۷ گل زده و ۱۰ پاس گل ارسال کرده است. او در این فصل از لیگ قهرمانان یک گل برای الاهلی عربستان به ثمر رسانده است. این بازیکن تجربه ۲۰ بازی و ۲ گل ملی را دارد.

بررسی بازیکنان شاخص حریف سپاهان در آسیا

براد جونز 

"جونز" دروازه‌بان دو ملیتی (استرالیا - انگلیس) با مبلغ ۱ میلیون یورو پنجمین بازیکن باارزش تیم النصر عربستان است. این دروازه‌بان سابقه ۱۱ بازی برای تیم لیورپول و ۶ بازی ملی برای استرالیا را دارد.  

جونز ۱۹۴ سانتی متری در ۲ بازی این فصل از لیگ قهرمانان مقابل السد و العین موفق به کلین‌شیت نشده و ۳ گل دریافت کرده است. همچنین او در ۹ بازی که برای النصر در لیگ قهرمانان به میدان رفته هیچ کلین‌شیتی ثبت نکرده که نشان از ضعف النصر در خط دفاعی دارد.

این دروازه بان در ۵۴ بازی برای النصر در لیگ حرفه‌ای عربستان ۴۳ گل دریافت کرده و ۲۵ کلین‌شیت به ثبت رسانده است.


بیشتر بخوانید

آمار سپاهان برابر تیم‌های عربستانی


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار