معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری میانه گفت: هشت سال دفاع مقدس به سرسلسله حرکت‌های جهادی و انقلابی در سراسر دنیا تبدیل شده و گنجینه‌ای بسیار گرانبها و بی همتا برای آزادی‌خواهان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، قاسمی معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری میانه گفت: دفاع مقدس الگویی ایرانی اسلامی برای ترویج فرهنگ فداکاری، ایثار، جهاد در راه خدا، شهادت و خودباوری و استقلال است.

او افزود: در جنگ تحمیلی کشورمان به تنهایی مقابل صدام و حامیان غربی و شرقی وی ایستاد و مردم با از خود گذشتگی  و حضور در جبهه‌های نبرد از آرمان‌ها و خاک میهن اسلامی دفاع کردند.

قاسمی با بیان اینکه امروز باید بیشتر از گذشته مفاهیم و ارزش‌های معنوی دفاع مقدس را به نسل سوم و چهارم که در آن دوران حضور نداشتند انتقال دهیم گفت: این امر وظیفه و تکلیف همه مسئولان است.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری میانه افزود: امسال بر آن هستیم تا به منظور تبیین عظمت و فداکاری ملت بزرگ ایران و حرکت در مسیر بیانیه گام دوم انقلاب، نمایشگاهی در شهرستان برپا کنیم و گوشه‌هایی از رشادت، ایثار و دلیرمردی مردان بزرگ ایران در دوران دفاع مقدس را به نمایش بگذاریم.

 نمایشگاه بزرگ اقتدار چهل به مناسبت هفته دفاع مقدس با شعار محوری «ما قوی هستیم» در شهرستان میانه برپا می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.