طبق مصوبه کمیته فنی شورای ترافیک استان قزوین اشغال‌کنندگان مسیر‌های دوچرخه اعمال قانون می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، در جلسه کمیته فنی شورای ترافیک استان با توجه به پارک وسایل نقلیه در این مسیر‌ها و در نتیجه نبود امکان استفاده کاربران دوچرخه از آنها، مصوب شد گشت خودرو‌های بازرسی سازمان تاکسیرانی با همکاری پلیس راهور و همچنین پلیس‌های دوچرخه‌سوار روزانه نظارت بیشتری بر این مسیر‌ها داشته باشند و رانندگان متخلف را اعمال قانون کنند.

در ادامه این جلسه، با توجه به مشکلات ترافیکی ورودی ناحیه شهری مهرگان و همچنین برای تامین ایمنی وسایل نقلیه در این مسیر، طرحی با در نظر داشتن میدان و همچنین کندرو با هدف دسترسی از مسیر‌های محدوده ورودی مهرگان طراحی و بررسی شد و طرح هندسی پیشنهادی به تایید اعضای جلسه رسید.

همچنین از آنجا که در گذشته با توجه به مشکلات ترافیکی ناشی از تردد ۵۳۰ دستگاه تاکسی کرایه برون‌شهری ایستگاه تاکسی مستقر در تقاطع ۲۲ بهمن و همچنین نبود تسهیلات رفاهی مسافران برای رفع مشکلات موجود، چند دستگاه اتوبوس در پایانه تقاطع ۲۲ بهمن برای دسترسی سریع‌تر مسافران به پایانه نسیم شمال در نظر گرفته شده است.

برای تامین دسترسی اتوبوس‌ها و تاکسی‌های این پایانه به سمت قزوین، مقرر شد مکاتبات لازم با شهرداری منطقه یک برای تملک اضطراری قسمت شمال شرق و شرق پایانه، صورت گیرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.