ویدئوی کشته شدن یکی از اراذل در تهران صحت ندارد

در این مطلب لحظه کشته شدن یکی از اراذل کلمبیایی را که به اشتباه در فضای مجازی، به عنوان کشته شدن یکی از اراذل تهران دست به دست می‌شود، مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در روز‌های گذشته ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که ادعا می‌شود لحظه کشته شدن یکی از اراذل محل خزانه تهران را نشان می‌دهد. اما این ویدئو در واقع لحظه کشته شدن یکی از اعضای مافیای منطقه مدلین کلمبیا با نام «کارلوس آندرس کارمونا» است.

کارلوس توسط یکی از اعضای باند رقیب و با شلیگ چندین گلوله به سرش مورد هدف قرار گرفت و جانش را از دست داد. این اتفاق روز شنبه و هنگامی که کارلوس در آرایشگاه حضور داشت رخ داد.


بیشتر بخوانید


ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته آرایشگاه تهیه شده لحظه کشته شدن این جوان ۲۷ ساله را نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو قربانی در حالی که روی صندلی آرایشگاه نشسته و آرایشگر مشغول کوتاه کردن مو‌های او است دیده می‌شود. لحظاتی بعد ناگهان فرد مهاجم وارد آرایشگاه شده و با گرفتن اسلحه به سمت سر کارلوس چند گلوله به سر او شلیک می‌کند.

فرد مهاجم سپس آرایشگاه را ترک و با کمک یک موتورسیکلت متواری می‌شود. پس از این حمله کارلوس از روی صندلی روی زمین افتاد و جانش را از دست داد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که آرایشگر با دیدن این صحنه وحشتناک در حالی که از ترس و وحشت دستانش را روی سر خود گرفته بلافاصله آرایشگاه را ترک می‌کند.

بنا به گزارش یکی از رسانه‌های محلی با نام «Alerta Paisa» این قتل در ارتباط با درگیری باند‌های رقیب محلی منطقه «خیراردوت» کلمبیا رخ داده است. قتل کارلوس آندرس کارمونا، بیست و هشتمین قتل در سال میلادی جاری در این منطقه به شمار می‌رود که بنا به اعلام وزارت امنیت مدلین نسبت به سال ۲۰۱۹ افزایش شش برابری را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۷ ۲۴ شهريور ۱۳۹۹
اگه یکی از ارازل تهران هم بود فرقی نداشت .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۹ ۲۳ شهريور ۱۳۹۹
به نظر ميومد خود سلمونيه هم منتظر اومدن قاتل بود و آماده كشته شدن يارو بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۲۳ شهريور ۱۳۹۹
متاسفانه تعداد قابل توجهی از مردم ما که غالبا جوانتر و ناپخته هستند بطرز تاسفباری در شبکه های مجازی با یک فیلم راحت اسکل میشن !!! بطوریکه حتی اگه یه فیلم عجیب از اسکیموهای قطب شمال توی این شبکه ها پخش بشه زرتی میان میگن این فیلم مال فلان محله تهرونه.....!!!