فعالیت غیرمجاز بعضی کارگاه‌ها در منطقه کیانمهر عامل انتشار بخشی از بوی نامطبوع در این منطقه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، مرکز دفن زباله حلقه دره که تحت نظارت سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج فعالیت می کند با دریافت روزانه بیش از هزار و پانصد تن زباله، تنها مرکز دفن زباله استان البرز است و همین حجم زباله باعث سلب آسایش و سلامتی ساکنان اطراف این مرکز شده است.

انتشار بوی نامطبوع ناشی از زباله ها از جمله دلایل نارضایتی شهروندان از سازمان مدیریت پسماند کرج در مدیریت مرکز دفن زباله حلقه دره است اما مسئولان این سازمان دلایل دیگری را نیز به عنوان عامل انتشار بوی نامطبوع در کیانمهر مطرح می کنند.

روستایی، معاون سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج بااشاره به این موضوع با بیان این که بوی نامطبوع بیشتر در شب ها به مشام شهروندان کیانمهر می رسد، گفت: کارگاهی به صورت غیر مجاز و شبانه در منطقه کیانمهر با محوریت تولید غذای ماهی فعالیت می کند و بوی بسیار نامطبوعی از مواد خام و تولیدات آن متصاعد و در هوای اطراف منتشر می شود.

او با اشاره به خروج شیرابه های زباله از کامیون های حمل آن، افزود: از آن جا که بسیاری از کامیون های حمل زباله شهرهای اقماری استاندارد نیستند این شیرابه ها از آن ها خارج می شود.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.