مسابقات «آوا‌های زورخانه ای، نوا‌های عاشورایی» در کرمان برگزار می‌شود

رئیس انجمن پهلوانی و زورخانه‌ای کارگران استان کرمان از برگزاری نخستین دوره مسابقات مرشدی «آوا‌های زورخانه ای، نوا‌های عاشورایی»، ویژه جامعه شریف کار، تولید و خانواده آن‌ها خبر داد.

هادی طالبی، رئیس انجمن پهلوانی و زورخانه‌ای کارگران استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، نخستین دوره مسابقات مرشدی «آوا‌های زورخانه ای، نوا‌های عاشورایی»، ویژه جامعه شریف کار، تولید و خانواده آنها، یادبود مرحوم مرشد ابدانی به همت هیئت ورزش کارگری و انجمن پهلوانی و زورخانه‌ای کارگران استان کرمان برگزار می‌شود.

او با اعلام اینکه مسابقات در رده سنی آزاد برگزار می‌شود، افزود: تعداد شرکت کنندگان نامحدود است و به دلیل رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، رقابت‌ها به صورت انفرادی انجام می‌شود.

طالبی زمان ارسال آثار را از ۲۵ تا ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹ اعلام و تصریح کرد: به نفرات برتر حکم، مدال و جوایز نقدی اهدا می‌شود.

او با تأکید بر داشتن دفترچه بیمه تأمین اجتماعی با داشتن سه ماه سابقه بیمه از سوی شرکت کنندگان، بیان داشت: کلیپ‌های ارسالی باید به صورت افقی در حداکثر زمان ۵ دقیقه باشد.

رئیس انجمن پهلوانی و زورخانه‌ای کارگران استان کرمان به بیان شرایط فنی این رقابت‌ها پرداخت و گفت: اشعار استفاده شده باید از اشعار مذهبی به ویژه از شهدا و حماسه سازان کربلا باشد.

طالبی افزود: اجرا‌هایی که در دستگاه‌های موسیقی ایرانی باشد، مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

او با اعلام اینکه امتیاز آواز، ادبیات و ضرب با هم محاسبه می‌شود، تصریح کرد: استفاده از زنگ زورخانه اختیاری است.

طالبی بیان داشت: شرکت‌کنندگان باید به همراه فیلمی ارسالی، نام، نام خانوادگی، نام شهرستان، متن شعر، نام شعر و دستگاه موسیقی که در آن اجرا کرده اند را نیز بفرستند.

او افزود: علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال کلیپ‌ها با شماره ۰۹۳۹۴۶۷۱۸۳۳ تماس حاصل کنند.

طالبی از هیئت ورزش کارگری، اداره کل ورزش و جوانان و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان به واسطه حمایت هایشان در برگزاری این رویداد قدردانی کرد.

انتهای پیام/ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار