مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار در تاریخ ۲۲ شهریور، در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

مهمترین پیام ها از میان انبوه پیام‌های رسیده در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ بیست و دوم شهریور، در ادامه قابل مشاهده است.

 

 


سلام خسته نباشید لطفاً به گوش مسئولین برسونید که  تمدید اعتبار کارت های بانکی منقضی شده را اینترنتی کنند که تو این شرایط کرونایی بانک ها شلوغ تر از این نشود چرا باید به خاطر یک تمدید مجبور به سفر به شهر یا استانی بشیم که حساب اصلیمون تو اون شهر هست توروخدا پیگیری کنید


سلام.علیکم. بر خلاف مصوبه دولت،مبنی بر اینکه هیچ مدیری نباید مردم رو مجبور به تحرک فیزیکی در جامعه کند، متاسفانه در  شهرستان بم ، مسئولین شرکت نفت علیرغم اینکه مردم، برای دریافت نفت سفید ،کالابرگ دارند، شرکت نفت خانواده هارو مجبور به ثبت نام برای دریافت سهمیه نفت می کنند و برای اینکار هر خانواده باید به ۹ اداره وارگان و بانک مراجعه کند ، که این در شرایط کرونا صد در صد مخالف دستور رئیس جمهور می باشد. لطفا قبل از یک فاجعه دیگر در بم ،اقدام فرمایید.


با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمام عوامل باشگاه خبرنگاران جوان خواهشمندست یک گزارش از پروژه ساخت کارخانه سیمان خرم آباد که از سال 85 شروع به ساخت کرد ولی هنوز هم تکمیل نشده است تهیه بفرمایید.


سلام.یه گزارشی از صنعت لاستیک بگیرد‌ من پیمانکار عملیات و استخراج معدن هستم با این رویه معادن مشکل می خوره.من تو اسفند لاستیک لودر ساخت ایران با مارک البرز خریدم ۱۸ تومان تو اردیبهشت خریدم همون لاستیک ۲۸۵۰۰ تو تیر خریدم ۳۷ تومان و الان میگن ۷۰ میلیون به نطر شما از اردیبهشت تا الان ۳۰۰ درصد افزایش در عرض ۳ماه و افزایش ۵۰۰ درصدی تو ۶ ماه.خدا رو خوش میاد.من چجوری میتونم کار کنم و حقوق ۷۰ تا نیرو با این تورم بدم.


باسلام خدمت برادران عزیز من در مورد وام ودیعه مسکن اجاره خواستم بدونم اسم من امده بانک ملت الان رفتم برای تکمیل مدارک من چیزی,که در اخبار با سایت ها دیدم گفتند ..یا چک یا سفته یا ضامن الان بانک ملت سفته با ضامن می خواهد در این برهه زمانی وگرانی وجدانن کی میاد ضامن بشه لطفا لطفا پیگیری کنید باتشکر مهدی مرعی هستم از خوزستان اهواز سوسنگرد


از طرف نیروهای شرکتی (کادر درمان)  پرسنل اورژانس ۱۱۵ شهرستان اندیکا شهر چلو در استان خوزستان هستیم که حدود ۳ ماه مطالبات خود را دریافت نکرده ایم و به صورت مکرر با رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیکا مکاتبه کردیم.اما نتیجه ای نداشت،خواهشمندیم  پیگیری این مسئله باشید.


باسلام .در خصوص  مالیات ارزش افزوده تعیین شده به نام دفتر پیشخوان دولت روستایی م در شهر نوشهر می تونم باشما درمیان بگذارم .؟


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار