دبیر فدراسیون والیبال گفت: اگر با هرکدام از گزینه‌های مدنظر به توافق نسبی برسیم، ۵ گزینه ممکن است به ۲ یا ۳ نفر کاهش پیدا کند.

میلاد تقوی دبیر فدراسیون والیبال در گفت‌وگو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، جوان در خصوص شرایط انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال ایران اظهار داشت: طی جلسه هفته گذشته کمیته فنی فدراسیون، اعضای کمیته فنی فدراسیون با توجه به شرایط و مسیر پیش روی تیم ملی والیبال ایران از بین ۱۵ گزینه مطرح شده ۵ گزینه را پس از رأی‌گیری انتخاب کردند و رایزنی با گزینه‌های نهایی از فردا آغاز خواهد شد تا نتیجه هرچه سریع‌تر اعلام شود.

وی افزود: طبق تصمیم اعضای کمیته فنی و داشتن شرایط حرفه‌ای گزینه‌های مدنظر، اسامی آن‌ها تا پایان مذاکرات رسانه‌ای نخواهد شد. امیدوارم در جلسه هفته آینده یک‌قدم به انتخاب اصلی سرمربی تیم ملی والیبال نزدیک‌تر شویم.

دبیر فدراسیون والیبال گفت: اولویت انتخاب کمیته فنی منوط به خود شخص نیست، در کمیته فنی فدراسیون به هدف اصلی فدراسیون و تیم ملی که در نظر داریم فکر می‌کنیم. چراکه این هدف برای تیم ملی باید رقم بخورد.

او ادامه داد: در رایزنی‌های اولیه با گزینه‌های تیم ملی والیبال ایران، اگر با هرکدام از گزینه‌های مدنظر به توافق نسبی برسیم، ۵ گزینه ممکن است به ۲ یا ۳ نفر کاهش پیدا کند. دلیل کم شدن گزینه‌ها این است که باید در سریع‌ترین زمان ممکن با گزینه‌ها مذاکره کنیم و سرمربی تیم ملی را انتخاب کنیم.

تقوی خاطرنشان کرد: ما باید با هرکدام از گزینه‌های مد نظر حضوری دیدار کرده و رایزنی کنیم، زیرا باید از نزدیک شرایط فدراسیون و تیم ملی را اعلام کنیم تا ببینم با کدام یک از این گزینه‌ها به صورت نهایی مذاکره کنیم.


بیشتربخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نظر سنجي
۲۲:۱۷ ۲۳ شهريور ۱۳۹۹
فقط ولاسكو ميتواندتيم ملي واليبال در المپيك موفق كند مربي كه 90 درصد راه را با ايشان در ابتدا رفته ايم وايشان به شرايط كار در ايران آشنا است و بازيكنان ايراني را كاملا ميشناسد و با افكار مربيان تراز اول دنيا و بازيكنان آنان آشنا است نبايد سعي و خطا را دوباره تكرار كنيم . مربي بايد به شرايط كار در ايران و بازيكنان آشنا باشد و كاري را كه ميخواهد انجام دهد را روي كاغذ بياورد ولاسكو مربي با تجربه و با تخصصي است .
آخرین اخبار