رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) کرمانشاه گفت : مشوق‌های صادراتی به پروژه‌هایی که در زمینه توسعه زیرساخت‌های مرزی و توسعه صادرات باشد، پرداخت خواهد شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محسن دارابی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) کرمانشاه گفت : براساس هماهنگی انجام شده با سازمان توسعه و تجارت ایران، بسته‌های حمایتی صادرات غیرنفتی به واحد‌های واجد شرایط در کرمانشاه پرداخت می‌شود.

او گفت : به منظور پرداخت این تسهیلات درخواست‌های ارایه شده برای کمک‌های بلاعوض و کمک سود تسهیلات بانکی ابتدا در کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان مطرح و پس از تایید بسته‌های حماتی پرداخت می‌شود.

 رییس سازمان صمت کرمانشاه افزود: پروژه‌هایی همچون توسعه و تجهیز زیرساخت‌های مناطق مرزی استان، پایانه‌های صادراتی، مراکز نمایشگاهی، سردخانه، انبار و کانتینر یخچال دار می‌توانند برای دریافت مشوق‌های صادرات غیرنفتی در استان اقدام کنند.

دارابی ادامه داد: متقاضیان برای دریافت این تسهیلات می‌توانند تا ۲۷ شهریور ماه درخواست‌های خود را به دبیرخانه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان، مستقر در معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت در اداره بازرگانی خارجی، واقع در خیابان عشایر - جنب شهرداری منطقه ۲ ارایه دهند.

او افزود: درخواست‌های لازم برای تقویت زیرساخت‌های مرزی پس از مطرح شدن در کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی برای تایید نهایی به سازمان توسعه و تجارت ایران ارسال خواهد شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.