فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۶۴ دستگاه انواع لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال در شهرستان اسلام‌آبادغرب و باتلاش ماموران پلیس خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : ماموران پاسگاه حمیل و کاراگاهان پلیس آگاهی اسلام آبادغرب حین کنترل خودرو‌های عبوری به سه دستگاه کامیون که با دیدن خودروی پلیس مسیر خود را به صورت ناگهانی تغییر دادند، مشکوک شدند.

او گفت : ماموران با دیدن این صحنه به تعقیب خودرو‌های متواری پرداخته و پس از طی مسافتی هر سه کامیون را متوقف و نسبت به انجام بازرسی از آن‌ها اقدام کردند.

سردار جاویدان افزود: در بازرسی‌های انجام شده ۶۴ دستگاه انواع لوازم خانگی مانند یخچال ساید، تلویزیون، ماشین لباسشویی، آبمیوه گیری و پلوپز کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۶ میلیارد ریال ذکر کرد و افزود: در همین راستا ۶ نفر نیز دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضایی شدند.

او مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه‌های پلیس برشمرد و گفت: کشفیات امسال نسبت به مدت مشابه پارسال حدود ۲۵ درصد رشد داشته است .

نخل خرمای قاچاق در مرز رسمی پرویزخان کشف شد

مرزبان درجه یک و فرمانده هنگ مرزی قصرشیرین گفت: ۴۸۰ نفر پاجوش نخل خرما قاچاق در مرز رسمی پرویزخان از توابع این شهرستان با هوشیاری ماموران مرزبانی مستقر در این مرز کشف و ضبط شد.

 جهانگیر قادری افزود: این تعداد پاجوش نخل خرما در قالب محموله میوه و تره بار جاسازی شده بود که توسط ماموران مرزبانی پست کنترل مرزی مرز رسمی پرویزخان حین خروج از کشف کشف و ضبط شد.

او افزود: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و راننده عراقی این خودرو نیز دستگیر و پرونده برای صدور حکم به مرجع قضایی ارجاع شد.

مرزبان درجه یک و فرمانده هنگ مرزی قصرشیرین گفت: تمام توان خود را برای مقابله با سودجویان و قاچاقچیان به کار گرفته ایم و در این راستا مرز‌های خسروی و پرویزخان تحت رصد و کنترل است.

باند ۷ نفره سارقان تلفن همراه در کرمانشاه به دام افتادند

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: پس از وقوع چند فقره سرقت گوشی تلفن همراه در مناطق شمال شهر کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

 براری افزود: ماموران در این رابطه با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی ۷ سارق (۴ مرد و ۳ زن) شده و در عملیات‌هایی جداگانه آن‌ها را دستگیر کردند.

او ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه اعضای باند ۸ دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی به همراه مقداری مواد مخدر کشف و یک دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از معرفی سارقان دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.