استاندار کردستان از مشارکت مردم دیار گروس در انتخابات تشکر کرد

استاندار کردستان در پیامی از حضور گرم و مشارکت خوب مردم بیجار در دور دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،در  پیام بهمن مرادنیا استاندار کردستان آمده است: حضور گرم و صمیمی مردم همیشه در صحنه دیار گروس در دور دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برگ زرین دیگری بر افتخارات بی شمار این سرزمین افزود.

انتخابات در جمهوری اسلامی ایران یک حق و نماد واقعی مردم سالاری دینی و حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش است و مردمان ما همواره و در هر شرایطی با حضور در پای صندوق‌های رای اراده خود را به منصه ظهور رسانده و نشان داده اند که راه اصلاح امور و بهبود شرایط در همه ابعاد آن از صندوق‌های رای می‌گذرد.

اینجانب از مردم دیار گروس که علیرغم مشکلات فراوان و وجود بیماری کرونا باحضور حماسی و پرشور خود به پای صندوق‌های رای آمدە و همچنین از تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات اعم از مجریان، نیرو‌های امنیتی و انتظامی، شورای محترم نگهبان و سایر عواملی که به برگزای یک انتخابات سالم یاری رساندند تشکر می‌نمایم.

گفتنی است؛علیرضا زندیان با کسب کسب ۱۰ هزار و ۳۱۹ رای از مجموع ۱۶ هزار و ۴۰۶ رای ماخوذه صحیح در دور دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده مردم شهرستان بیجار در پارلمان انتخاب شد.

در مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه تعداد ۱۶ هزار و ۸۹۰ رای به صندوق‌ها ریخته شد که حمدالله کریمی نیز شش هزار و ۸۷ رای کسب کرد.

در این حوزه انتخابیه ۲۴ و نیم درصد واجدین شرایط شرکت کردند.

۱۱۲ شعبه اخذ رای در شهرستان بیجار آرای مردم را در دور دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی جمع آوری کردند که شامل ۳۹ مورد ثابت و ۷۳ مورد سیار بود.

قرار بود دور دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۹ فروردین امسال برگزار شود که بدلیل شیوع ویروس کرونا به ۲۱ شهریور موکول شد.

انتهای پیام/م

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.