نخستین دوره تربیت مربیان طرح ملی یاریگران زندگی با حضور مربیان کانون‌های منتخب طرح در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی نهاوند برگزار شد.

نخستین دوره تربیت مربیان طرح ملی یاریگران زندگی در نهاوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، میری، مدیر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نهاوند گفت: نخستین دوره تربیت مربیان طرح ملی یاریگران زندگی با آموزش پیشرفته مبارزه و پیشگیری از اعتیاد ویژه مربیان و مدیران منتخب و برتر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان با تدریس حجت الاسلام علی احدی یکی از استادان حوزه و دانشگاه تهران و قم در مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی شهرستان نهاوند به مدت یک روز برگزار شد.

میری افزود: نخستین دوره طرح یاریگران زندگی به شکل متمرکز در چند نقطه از کشور برگزار می‌شود که شهرستان نهاوند یکی از آن‌ها بود.

او ادامه داد: تهیه نسخه تصویری از دوره آموزشی برای بارگذاری در سامانه‌های آموزشی و درگاه‌های اینترنتی برای بهره برداری سایر کانون‌های سراسر کشور از ویژگی‌های مهم این طرح بود.

میری ابراز داشت: این دوره برای نخستین بار در یک شهرستان اجرا شد و قرار است پس از موفقیت این طرح که با نظارت مستقیم ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور و استان در نهاوند برگزار شد در بقیه مناطق کشور و به شکل متمرکز در مرکز استان‌ها برگزار شود.

مدیر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نهاوند یادآور شد: بر اساس تفاهم نامه بین ستاد پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر کشور و ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور از این پس قرار است در مناطق مختلف و با آموزش‌های حضوری و غیر حضوری یاریگر جوانان و نوجوانان باشند.

انتهای پیام/ س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.