رییس دانشگاه لرستان گفت: با توجه به شرایط و مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا، سال تحصیلی جدید در دانشگاه‌های بصورت غیرحضوری آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،خسرو عزیزی رییس دانشگاه لرستان بیان کرد: با تمهیدات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تمام زیرساخت‌های لازم برای برگزاری مجازی کلاس‌های درس در دانشگاه‌های استان فراهم شده و از امروز ۲۲ شهریورماه سال تحصیلی دانشگاه‌های استان آغاز می‌شود.

او اظهار داشت: با رعایت شیوه نامه بهداشتی و کلاس‌های عملی و آزمایشگاهی دانشجویان در دانشگاه لرستان از ۱۵ مهرماه تا ۱۵ آبان ماه برگزار خواهد شد و تلاش می‌شود تاقبل از پایان پاییز کلاس‌های آموزش عملی دانشگاه مدیریت و به اتمام برسد.

عزیزی ادامه داد: اسامی قبول شدگان مقطع دکتری و کارشناسی ارشد تا نیمه نخست مهرماه اعلام می‌شود و اغلب دروس این دانشجویان بصورت تئوری و مجازی ارایه خواهد شد.

رییس دانشگاه لرستان عنوان کرد: دروس دانشجویان مقطع دکتری و کارشناسی ارشد این دانشگاه برمبنای تشخیص استاد راهنما و معاون آموزشی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ارایه می‌شود.

او در خصوص اسکان دانشجویان دروس عملی در خوابگاه‌های استان افزود: تنها دانشجویان دروس عملی می‌توانند از خوابگاه‌های استان استفاده کنند و در این زمینه در هر اتاق بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده تنها ۲ نفر اسکان خواهند شد.

عزیزی گفت: در سال تحصیلی جدید ۲ هزار و ۳۰۰ دانشجو در این دانشگاه پذیرش شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.