مدیر مرکز اصفهان شناسی گفت: سایت مرکز اصفهان شناسی و خانه ملل با ارائه مطالبی پیرامون رجال، مشاهیر و فرهنگ اصفهان، شهرستان‌ها و ملل، اصفهان را بیشتر به مخاطب می‌شناساند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رضوان پورعصار  مدیر مرکز اصفهان شناسی و خانه ملل گفت: سایت مرکز اصفهان شناسی و خانه ملل سال ۹۵ راه اندازی و از همان زمان سعی شد متناسب با نیاز‌های این مرکز و مخاطبان مطالبی تهیه و در آن بارگذاری شود.

او اظهار کرد: این سایت اخیرا مورد بازنگری قرار گرفته، ایرادات آن رفع شده است و پویاتر از گذشته فعالیت می‌کند تا شأن و ماهیت فعالیت مرکز اصفهان شناسی و خانه ملل وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان حفظ شود.

 مدیر مرکز اصفهان شناسی و خانه ملل افزود: سایت مرکز اصفهان شناسی و خانه ملل قسمت‌هایی شامل اصفهان پژوهی، رویدادها، آموزش، فراخوان و ارتباط با ما داردکه همه اطلاعات آن به روز است.

پورعصار   ادامه داد: در بخش اصفهان پژوهی مخاطب اطلاعاتی شامل درباره اصفهان، شهرستان ها، ملل، رجال و مشاهیر، اصفهان گردی، مقالات و یادداشت ها، فرهنگ اصفهان، معرفی ۱۰۰ کتاب انتشار مرکز را مشاهده می‌کند و در بخش رویداد‌ها از اخبار و دیدار‌ها با فرزانگان، همایش‌ها و فعالیت‌های چند رسانه‌ای آگاهی می‌یابد.

او  تصریح کرد: قسمت آموزش نیز به کارگاه‌های برگزار شده و کارگاه‌هایی که در آینده قرار است برگزار شود و قسمت فراخوان به مقالات، یادگاری‌های اصفهان، فرهنگ عامه و اصفهان شناخت می‌پردازد.

پورعصار گفت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با اصفهان می‌توانند به سایت مرکز اصفهان شناسی و خانه ملل به نشانی به نشانی https://cois.ir/fa/ مراجعه کنند.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار