بخشدار سراجوی مراغه گفت: شرکت تعاونی دهیاران بخش سراجوی این شهرستان به عنوان تعاونی برتر و نمونه آذربایجان‌شرقی از بین چهار هزار و ۲۹۲ هزار تعاونی انتخاب و معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،محمدزاده بخشدار سراجوی مراغه گفت: در پانزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان، ۲۲ شرکت تعاونی آذربایجان‌شرقی به عنوان تعاونی نمونه و برتر استان انتخاب شد که در بین تعاونی‌های دهیاران، شرکت تعاونی دهیاران بخش سراجوی مراغه به عنوان تعاونی برتر معرفی شد.

او افزود: شرکت تعاونی دهیاران بخش سراجوی مراغه در سال‌های گذشته تقریبا غیرفعال بود که خوشبختانه در ۲ سال اخیر احیا و امسال به این موفقیت دست یافت.

او گفت: این شرکت در عمران و آبادانی روستا‌های بخش سراجو نقش به سزایی دارد و در بیشتر روستا‌ها در حال اجرای پروژه‌های عمرانی است.

بخشدار سراجوی مراغه گفت: ایجاد زیرساخت‌های توسعه روستایی و کمک به اقتصاد روستا‌ها باید از مهمترین اولویت‌های شرکت تعاونی دهیاران در شهرستان باشد.

محمدزاده با اشاره به اینکه تا ۲ سال قبل شرکت تعاونی دهیاران بخش سراجو ۱۷ عضو داشت، گفت: خوشبختانه در حال حاضر شرکت تعاونی دهیاران بخش سراجوی مراغه دارای ۶۰ عضو است و اعضای آن را دهیاری‌های روستا‌ها تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.