یک هزار و ۱۳۵ بسته معیشتی در قالب کمک‌های مومنانه میان نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده از بیماری کرونا در تبریز توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،یک هزار و ۱۳۵ بسته معیشتی در مجموع به ارزش ۱۴۵ میلیون تومان به همت جمعی از اهالی رسانه و هیئت حسین بن علی (ع) تبریز تهیه شده در قالب کمک‌های مومنانه میان نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده از بیماری کرونا در تبریز توزیع شد.

حجت الاسلام والمسلمین  آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در بازدید از محل جمع آوری کمک‌های مومنانه در مسجد حضرت محمد (ص) مارالان و مسجد دوزدوزان خیابان عباسی گفت: این اقدام شما عزیزان رسانه جای تقدیر و تشکر دارد، برای تحقق عدالت اولین کار مبارزه با فقر است، به همین دلیل باید مصرف گرایی و تجمل گرایی را از بین ببریم.

حجت الاسلام والمسلمین  آل‌هاشم افزود: اگر به مستمندان رسیدگی کنیم فقر از جامعه ریشه کن و عدالت حاکم می‌شود و باید این کمک‌ها به صورت محترمانه، بدون منت و با حفظ تکریم و احترام به دست نیازمندان برسد.

امام جمعه تبریز گفت: یکی از وظایف عمده اهالی رسانه این است که کمک‌های مومنانه را به تصویر بکشند تا مجاهدت‌های مردم دیده شود، همچنین مسئولان باید قدر این مردم را بدانند و در راه حل مشکلات قدم بردارند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.