مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت:در پنج ماه نخست امسال زنجانی‌ها بیش از سه میلیارد و ۴۴۱ میلیون تومان در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد استان زنجان مشارکت کرده اند.

خیران زنجانیبه گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،صفری مدیرکل کمیته امداداستان زنجان با اشاره به اینکه کارکرد‌های این نهاد برپایه حضور و مشارکت مردم در برنامه‌های اجرایی شکل گرفته و به جامعه هدف عرضه می‌شود، گفت: طرح‌های مختلفی به منظور جمع آوری کمک‌های مردمی و زمینه سازی برای خدمت رسانی به مددجویان تحت حمایت در طول سال اجرا می‌شود.

او با اشاره به اینکه یکی از مهمترین طرح‌های اجرایی کمیته امداد که ریشه در آموزه‌های دینی و اعتقادات مسلمانان دارد، جمع آوری صدقات است، افزود: بیش از ۱۴۰ هزار مشترک در طرح صدقات با کمیته امداد استان زنجان همکاری داشته و برای کمک به نیازمندان به صورت مستمر در قالب این طرح در برنامه‌های اجرایی این نهاد مشارکت می‌کنند.

صفری از پرداخت بیش از سه میلیارد و ۴۴۱ میلیون تومان صدقه در پنج ماه نخست امسال توسط خیران و مشترکان طرح صدقات در استان زنجان به این نهاد خبر داد و تصریح کرد: صدقات پرداختی از طریق صندوق های مستقر در معابر، اماکن، منازل و اصناف انجام شده و کلیه وجوهات جمع آوری شده در هر منطقه به منظور ارائه خدمات در بخش‌های مختلف و براساس نیاز‌های جامعه هدف هزینه شده است.

او با اشاره به اینکه توسعه طرح صدقات به صورت الکترونیکی و فیزیکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد در حوزه مشارکت‌های مردمی است، ادامه داد: به همین منظور مردم استان زنجان می‌توانند با ارسال پیامک به سرشماره ۸۸۷۷ و یا تماس تلفنی با شماره ۰۹۶۸۸۷ به عنوان مشترک طرح صدقات در برنامه‌های اجرایی این نهاد باهدف کمک به ارائه خدمت به نیازمندان مشارکت کنند.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.