دونالد ترامپ: اسرائیل و بحرین برای معامله صلح توافق کردند!

رئیس‌جمهور آمریکا امروز جمعه اعلام کرد بحرین و رژیم صهیونیستی به توافقی برای عادی‌سازی روابط دست پیدا کرده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، کاخ سفید در بیانیه‌ای گزارش داد دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا امروز جمعه اعلام کرد بحرین و رژیم صهیونیستی به توافقی برای عادی‌سازی روابط دست پیدا کرده‌اند.

در بیانیه کاخ سفید آمده است: دست‌یابی به توافق میان اسرائیل و بحرین در تماس تلفنی ترامپ با پادشاه بحرین و نتانیاهو حاصل شد.

کاخ سفید همچنین اعلام کرد ترامپ، نتانیاهو و پادشاه بحرین در مورد تحکیم روابط دیپلماتیک کامل میان اسرائیل و بحرین توافق کردند.


بیشتر بخوانید:


رئیس‌جمهور آمریکا در اظهاراتی در این باره مدعی شد: امروز یک روز تاریخی و شگفت انگیز است؛ چراکه اعلام روابط با سالروز حادثه یازده سپتامبر همزمان شده است.

دونالد ترامپ بدون اشاره به کمک‌های بی‌دریغ آمریکا به گروه‌های تروریستی و به‌وجودآوردن داعش و جنایات نظامیان رژیم صهیونیستی در حمله به فلسطینیان، در ادامه ادعاهایش گفت: عربستان هم دارد کار‌هایی را انجام می‌دهد؛ عناصر انزجار و جنگ در هر حال فروپاشی است.

رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شد: این توافقات منجر به تحولات بسیار بزرگی در منطقه خواهد شد و این بسیار شگفت‌انگیز است.

جرد کوشنر، داماد و مشاور ارشد رئیس‌جمهور آمریکا در این باره گفت: این توافق شامل گشایش سفارت در دو پایتخت می‌شود.

جرد کوشنر در ادامه ادعاهای بی‌اساس مقامات آمریکایی اعلام کرد: سران منطقه دریافته اند که زمان پیشرفت فرا رسیده و می‌خواهند آینده مردم خود را تغییر دهند، عادی‌سازی روابط تمام کشور‌های منطقه با اسرائیل قطعی است، اما زمان آن را نمی‌دانم.

مشاور رئیس‌جمهور آمریکا بدون اشاره به محدودیت‌های رژیم اشغالگر برای دسترسی مردم فلسطین به مسجد الاقصی، مدعی شد: افراطی‌ها از مسئله مسجد الاقصی برای نفرت‌پراکنی استفاده می‌کردند؛ این توافق‌ها امکان زیارت آن را فراهم می‌کند!

جرد کوشنر همچنین گفت: روابط دوجانبه بسیار قوی با بحرین داریم و به کمک‌های خود برای تقویت امنیت آن ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۲۲ شهريور ۱۳۹۹
همه دارن خودشونو فداي گرفتن اف ٣٥ ميكنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۲۱ شهريور ۱۳۹۹
لعنت خدا به منافقین. دولت های بی غیردومنافق با این خنجر زدن از پشت به ارمان اسلام وفلسطین دارند به پرتگاه فنا وجهنمی شدنشان نزدیک میشوند انشاالا
Mauritius
ناشناس
۲۲:۲۰ ۲۱ شهريور ۱۳۹۹
ایران باید آماده باش کامل باشه حرامیان یکی یکی دارن با صهیون یکی میشن! ومرزهای هوایی رو برای اشغالگران بازمیکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۲۱ شهريور ۱۳۹۹
خاک بر سر حکام خائن و بی دین.واقعا جا دارد خطاب به این زالوهای کثیف بگویم آبرویتان را با چه معامله کردید.تف به ذات کیف شان حالم ازین همه خفت و خواری شان بهم میخوردننگ بر این نامردای رذل.
آخرین اخبار