امام جمعه ساری گفت: باید در مقابل فتنه‌های جدید دشمنان اسلام هوشیار بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت الاسلام و المسلمین محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری در خطبه‌های نماز جمعه امروز ساری با اشاره به اهانت به پیامبر اسلام و مقدسات اسلامی در برخی از کشور‌های مدعی حقوق بشر، آن را متضاد با قوانین بین المللی حقوق بشر دانست و گفت: دشمنان اسلام به دنبال فتنه جدیدی در جهان اسلام هستند که باید در مقابل آن هوشیار بود.

او اقدام امارات در به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی را از دیگر اقدامات استکبار جهانی با هدف اختلاف افکنی در بین کشور‌های مسلمان دانست و افزود: آنان از این طریق به دنبال رسیدن به اهداف شوم خود هستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران تنها راهکار اصلاح جامعه را عمل به سیره حکومتی پیامبر گرامی اسلام (ص) و امیرالمومنین علی علیه السلام دانست و گفت: مبارزه با فساد، سیره معصومین است و باید آنرا به طور جدی اجرا کرد.

او با اشاره به آغاز سال تحصیلی مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه افزود: رهنمود‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، مهمترین سند بالادستی برای تعلیم و تربیت در جامعه است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی لائینی با قدردانی از ستاد ملی مقابله با کرونا برای صدور مجوز برگزاری عزاداری در ایام محرم و تدوین شیوه نامه‌های بهداشتی؛ از عزاداران به خاطر رعایت دقیق مسائل بهداشتی و به نمایش گذاشتن شور و شعور حسینی قدردانی کرد.

او با اشاره به اینکه از سوی مسئولان مربوطه، نظارت خوبی نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مراسم عزاداری استان انجام شد که جای تقدیر دارد گفت:‌ای کاش این نظارت‌ها در تجمعات دیگر مانند سواحل و پارک‌ها هم انجام شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به افزایش افسار گسیخته قیمت‌ها در بازار از مسئولان خواست با نظارت جدی نگذارند بیش از این به قشر‌های آسیب پذیر جامعه فشار وارد شود.

نماز جمعه امروز در استان مازندران به علت ضیوع ویروس کرونا فقط در ساری و ۹ شهر دیگر برگزار شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.