۲۰۰۰داوطلب در آزمون تأمین اجتماعی و دادگستری سمنان شرکت کردند

نماینده تام‌الاختیار دانشگاه سمنان از حضور دو هزار داوطلب در آزمون استخدامی تأمین اجتماعی و کارشناسان رسمی دادگستری در سمنان خبر داد و گفت: آزمون‌ها با رعایت اصول بهداشتی برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، پرویز ملک‌زاده نماینده تام‌الاختیار دانشگاه سمنان، ضمن بیان اینکه در آزمون‌های سراسری استخدامی تأمین اجتماعی و کارشناسان رسمی دادگستری سال جاری استان سمنان دو هزار و ۱۴۱ داوطلب حضور داشتند،گفت: این آزمون‌ها در نوبت صبح روز‌های پنج‌شنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ شهریورماه برگزار شد.

او بابیان اینکه این داوطلبان در پردیس اصلی دانشگاه سمنان با یکدیگر رقابت کردند، افزود: تلاش شد تا همانند آزمون کنکور پروتکل‌های بهداشتی به‌دقت رعایت و فاصله‌گذاری اجتماعی با ماسک در این رقابت‌ها انجام شود.

نماینده تام‌الاختیار دانشگاه سمنان بابیان اینکه در آزمون کارشناسان رسمی قوه قضائیه سال جاری ۶۸۷ نفر داوطلب حضور داشتند، ابراز داشت: آزمون استخدامی تأمین اجتماعی نیز با شرکت یک هزار و ۳۱۵ نفر صبح جمعه برگزارشده است.

ملک زده در ادامه اضافه کرد: در هر دو آزمون مراقب‌ها و عوامل دخیل در آن نیز موارد لازم برای پیشگیری از شیوع کرونا را به‌دقت رعایت کرده بودند و این آزمون‌ها درنهایت سلامت و دقت برگزار شد.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.