بسطامی از نظارت ۳۵۰ نفر به عنوان نمایندگان شورای نگهبان و هیات نظارت بر این دوره از انتخابات بیجار خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، اقبال بسطامی رئیس هیات نظارت بر انتخابات میاندوره‌ای مجلس یازدهم بیجار گفت: هیات نظارت بر انتخابات میاندوره‌ای مجلس یازدهم در شهرستان بیجار در راستای وظایف و رسالت‌های خود نمایندگانی برای ۱۱۲ شعبه اخذ رای تعیین کرده است.

او ادامه داد: هیات نظارت بر انتخابات میاندوره‌ای بیجار، در مجموع ۳۵۰ نفر را به عنوان ناظر برای نظارت بر امر انتخابات تعیین کرده است و امر سلامت انتخابات به صورت لحظه‌ای رصد می‌شود.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات میاندوره‌ای مجلس یازدهم در شهرستان بیجار، یادآور شد: برای تمامی صندوق‌های سیار در این دوره از انتخابات در شهرستان بیجار، هر کدام دو نفر ناظر تعیین شده است و در کنار این مهم برای هر چند صندوق نیز یک سر ناظر تعیین شده و به صورت موردی از صندوق‌ها بازدید می‌کند.

او از حضور اکیپ‌های استانی و کشوری در راستای نظارت بر انتخابات میاندوره‌ای مجلس یازدهم در شهرستان بیجار خبر داد و گفت: تامین سلامت انتخابات با همکاری تمامی عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی و امنیتی در اولویت قرار دارد و مردم مطمئن باشند که از رای آن‌ها به بهترین شکل ممکن حفاظت می‌شود.

بسطامی ضمن دعوت از مردم برای حضور در این دوره از انتخابات در شهرستان بیجار، بیان کرد: مردم بیجار همواره در عرصه انتخابات حضور پرشوری داشته‌اند و انتظار می‌رود که در این انتخابات هم حضور پرشوری در صحنه داشته باشند.

۱۱۲ شعبه اخذ رای در شهرستان بیجار آرای مردم را در دور دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی جمع‌آوری می‌کنند و در هر شعبه بین ۱۵ تا ۱۹ نفر در قالب عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی و انتظامی حضور دارند.

از این ۱۱۲ شعبه اخذ رای، ۳۹ مورد آن ثابت و ۷۳ صندوق نیز سیار پیش‌بینی شده و واجدان شرایط رای در این شهرستان باید نماینده خود در مجلس شورای اسلامی را از بین ۲ کاندیدای راه یافته به دور دوم انتخاب کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.