مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر کشور گفت: مشهد به واسطه وجود مرقد مطهرحضرت رضا (ع) و سفر‌های زیارتی یکی از شهر‌های مهم در حوزه حمل و نقل جاده‌ای مسافر است و پایانه مسافربری مشهد در این زمینه در کشور اول است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، داریوش باقر جوان مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر کشور در حاشیه بازدید از پایانه مسافربری امام رضا (ع) که با حضور جلال قربانی، گفت: اقدامات خوبی در پایانه‌های مسافربری این کلانشهر برای فروش اینترنتی و غیر حضوری بلیت و خدمات رسانی به زائران و مجاوران انجام شده است.
 
او با اشاره به اقدامات انجام شده برای اجرای طرح ممنوعیت فروش بلیت در پایانه‌ها، افزود: خوشبختانه مشهد در اجرای این طرح که به صورت پایلوت در کشور انجام می‌شود، گام‌های خوبی را برداشته است.
 

بیشتربخوانید


مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر کشور ادامه داد: مشهد به واسطه وجود مرقد مطهر حضرت رضا (ع) و سفر‌های زیارتی یکی از شهر‌های مهم در حوزه حمل و نقل جاده‌ای مسافر است و پایانه مسافربری مشهد در این زمینه در کشور اول است.

جوان بیان کرد: با توجه به حجم زیاد مسافر جاده ای، پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد باید خدمات حمل و نقلی آنی و مناسبی را ارائه دهند که در این زمینه پایانه امام رضا (ع) مشهد اقدامات قابل توجهی را انجام داده است.

او به اجرای طرح ممنوع شدن فروش بلیت در پایانه امام رضا (ع) اشاره و تصریح کرد: طی این طرح که به صورت آزمایشی در کشور و به ویژه شهر مشهد اجرایی شده، فروش حضوری بلیت در پایانه‌ها ممنوع و ساختار لازم برای فروش غیر حضوری از طریق سامانه‌های الکترونیک مهیا شده است.

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر کشور با اشاره به نوسازی ناوگان سواری حمل و نقل جاده‌ای مسافر، تاکید کرد: نوسازی سه هزار دستگاه از ناوگان خودرو‌های سواری حمل و نقل مسافر جاده‌ای در دستور کار قرار دارد.
 
انتهای پیام//ف.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.