رئیس جمهور آمریکا مدعی شد کشورش از بهترین سیستم‌های تسلیحاتی در جهان برخوردار است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری‌ای بی سی نیوز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی خود در همایش انتخاباتی شهر فریلند ایالت میشیگان مدعی شد کشورش از بهترین سیستم‌های تسلیحاتی در جهان برخوردار است.

ترامپ به هواداران خود گفت شی جین پینگ، رئیس جمهور چین و ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه چیزی همانند تجهیزات آمریکا ندارند.

رئیس جمهور آمریکا در حالی چنین ادعایی کرده است که به گفته تحلیلگران نظامی از زمان ورود ترامپ به کاخ سفید، ارتش آمریکا کمترین پیشرفت را در توسعه تسلیحات به خصوص در عرصه هوا و فضا داشته است و همین امر زمینه را برای توسعه نظامی کشور‌های چین و روسیه فراهم کرده است.

ترامپ در بخش دیگری از اظهاراتش بار دیگر جو بایدن، رقیب دموکرات خود را به باد انتقاد گرفت و او را بدترین نامزد ریاست جمهوری در تاریخ انتخابات این کشور خواند.

او از رویکرد بایدن در مورد مهاجرت که متعهد شده است پذیرش پناهندگان را به میزان چشمگیر ۷۰۰ درصد افزایش دهد، انتقاد کرد و مدعی شد بایدن با این اقدامات مرز‌های آمریکا را از بین خواهد برد.

ترامپ همچنین بایدن را به "تسلیم مشاغل آمریکا به چین" در زمانی که به عنوان معاون رئیس جمهور در دولت اوباما خدمت می‌کرد، متهم کرد.

او با اعلام اینکه با وجود همه لابی‌گری‌ها تصمیم گرفت سفارت آمریکا را به قدس اشغالی منتقل کند، گفت: من به وعده‌ام برای به رسمیت شناختن اورشلیم (قدس) به عنوان پایتخت اصلی اسرائیل عمل کردم و سفارتمان را به آنجا منتقل کردم.

رئیس جمهور آمریکا در این همایش خواستار اعلام نتایج انتخابات در روز انتخابات شد. این در حالی است که مقامات هشدار داده اند بعید است نتایج زودتر از هفته اول انتخابات [به دلیل رای گیری پستی] اعلام شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار