باشگاه مس رفسنجان که فصل آینده برای نخستین بار در لیگ برتر فوتبال حضور دارد، هفته نقل و انتقالاتی پُرکاری را پشت سر گذاشت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه مس رفسنجان که با قهرمانی در رقابت های لیگ آزادگان موفق  شد به لیگ برتر فوتبال صعود کند، هفته نقل و انتقالاتی پُرکاری را پشت سر گذاشت و چند بازیکن جدید به خدمت گرفت.

مس رفسنجان  تاکنون ۲ بازیکن لیگ برتری جذب کرده و ۳ بازیکن لیگ یکی به خدمت گرفته است.

ناصر سالاری و عقیل کعبی، دروازه بان و مدافع فصل گذشته صنعت نفت آبادان خرید‌های لیگ برتری مس رفسنجان هستند. حسین شنانی، علیرضا دغاغله و داوود نوشی صوفیانی هم از تیم‌های لیگ یکی به مس رفسنجان پیوستند.

سعید کریمی، مهاجم اسبق پرسپولیس نیز به عنوان سهمیه زیر ۲۱ سال به نارنجی پوشان پیوست تا فصل آینده در جمع شاگردان ربیعی توپ بزند.

مس رفسنجان با جذب ۶ بازیکن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، پس از پرسپولیس دومین تیم پُرکار در نقل و انتقالات به شمار می‌رود.

نارنجی پوشان رفسنجانی براساس قانون جدید که به تیم‌های تازه لیگ برتری شده اجازه جذب ۱۰ بازیکن لیگ برتری می‌دهد، می‌توانند ۸ بازیکن لیگ برتری دیگر جذب کنند تا برای حضور در لیگ بیستم مشکلی بابت کمبود بازیکن باتجربه نداشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار