رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از مولفه‌های اصلی توسعه پایدار در بخش کشاورزی، بحث سرمایه گذاری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عطاء الله ابراهیمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت سرمایه گذاری در بخش کشاورزی اظهار داشت: یکی از مؤلفه‌های اصلی توسعه پایدار در بخش کشاورزی، بحث سرمایه گذاری است و هر میزان در بخش کشاورزی سرمایه گذاری بیشتر شود استقلال کشور را در پی خواهد داشت.

او افزود: همه باید تلاش کنیم از امنیت غذایی کشور صیانت کنیم و حفظ امنیت غدایی و خودکفایی در تولید محصولات کشاورزی با تلاش کشاورزان و بهره‌برداران امکان پذیر است.


بیشتر بخوانید


ابراهیمی با اشاره به اینکه چاره‌ای جز سرمایه گذاری در بخش کشاورزی نداریم اضافه کرد: بخش کشاورزی یکی از بخش‌های پردرآمد و هزینه‌های تولید در بخش کشاورزی نسبت به بخش‌های دیگر کمتر است.

او ادامه داد: با وجود تحریم ها، تولید ناخالص بخش کشاورزی پیشرفت قابل توجه‌ای داشته و عدم تولید در بخش‌های دیگر جبران شده است.

ابراهیمی گفت: علیرغم تنگنا‌ها و تحریم‌های ظالمانه، بخش کشاورزی رشد خوبی داشته است و در راستای رشد شکوفایی این بخش همه تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار