سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد که برخی مواضع نظامی و حیاتی در عمق عربستان رصد شده و در آینده نزدیک هدف قرار خواهد گرفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن در گفت‌وگو با المیادین اعلام کرد: برخی مواضع نظامی و حیاتی در عمق خاک متجاوزان رصد شده است و در آینده هدف قرار خواهد گرفت.

او افزود: پایتخت دشمن با چند پهپاد و یک موشک بالستیک هدف گرفته شد.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن در پاسخ به اینکه چه موضعی در حمله موشکی- پهپادی امروز هدف قرار گرفته شد، گفت: در زمان مناسب موضع هدف گرفته شده در ریاض اعلام خواهد شد.

یحیی سریع پیش از این اعلام کرده بود که نیرو‌های هوایی و موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن عملیات نظامی مشترکی را امروز (پنج‌شنبه) انجام دادند و هدف مهمی را در ریاض، پایتخت عربستان سعودی هدف قرار دادند و این پاسخی به تشدید حملات دشمنان و محاصره یمن است.

او گفت: نیروی پهپادی و نیروی موشکی یمن عملیات نظامی مشترکی را انجام دادند و با موشک بالستیک «ذوالفقار» و ۴ پهپاد «صماد ۳» ریاض را هدف قرار دادند.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن بار‌ها تاکید کرده است که رژیم جنایتکار و متجاوز سعودی مادامی که به دشمنی و محاصره کشور و مردم بزرگ یمن ادامه دهد، عملیات‌های کوبنده یمن نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار