نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در نشست با رئیس قوه قضائیه گفت: رفع مشکل آب، آبادانی استان را به همراه خواهد داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در نشست شورای اداری استان با حضور رئیس قوه قضائیه در تشریح مسائل و مشکلات استان گفت: رفع مشکل آب، بسیاری از موانع در آبادانی استان را برطرف می‌کند و باعث رونق و پویایی در استان می‌شود.

او افزود: مسئله آب در استان زیاده خواهی نیست و مردم متقاضی عدالت هستند به طوری که کشاورزی، کشت‌های گلخانه ای، بسیاری از صنایع مادر، تبدیلی و دسته بندی استان در سایه آب توسعه میابد.

نکونام اضافه کرد: توجه به ظرفیت‌های استان باید با امکانات مالی، بودجه و برنامه‌های کلان کشوری همراه شود تا چهارمحال و بختیاری همتراز استان‌های دیگر رشد کند.


بیشتر بخوانید


او افزود: گازرسانی به مناطق روستایی و صعب العبور استان از دیگر مشکلات این استان است که چنانچه وضعیت گازرسانی به روند کنونی ادامه یابد به نتیجه نخواهد رسید.

نکونام ادامه داد: صیانت از جنگل ها، درختان و منابع طبیعی امری ضروری است و گاز رسانی به مناطق دور دست بسیاری از مشکلات همچون قطع درختان، تخریب منابع طبیعی و قاچاق چوب و زغال را حل می‌کند.

او اظهار داشت: رودخانه سرخون منطقه میانکوه شهرستان اردل یکی از منابع آبی مهم در استان به شمار می رود که متأسفانه به علت آلوده شدن به نفت مشکلات زیادی را به وجود آورده است و خواهشمندیم وزارت نفت مستقیماً به این امر رسیدگی کند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.