فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی از شناسایی کارگاه تولید ماسک‌های غیر مجاز در تبریز خبر داد و گفت: ۸۸ هزار ماسک از این کارگاه کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،سردار  عبدی فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به شرایط بیماری کرونا در جامعه و سودجویی برخی افراد در تولید و فروش ماسک‌های غیر مجاز در سطح استان، موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

او گفت: ماموران با اشرافیت اطلاعاتی، کارگاهی را که اقدام به تولید ماسک‌های غیرمجاز می‌کرد، شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی محل را مورد بازرسی قرار دادند.

سردار عبدی گفت: در بازرسی از این کارگاه ۸۸ هزار ماسک آماده توزیع کشف و همچنین ۶۶ رول پارچه ماسک، ۱۰ کیلوگرم کش و ۱۴ قرقره سیم به همراه ۲ دستگاه تولید ماسک کشف و ضبط شد.

او با بیان اینکه در این راستا ۲ متهم دستگیر شدند، افزود: این کارگاه به علت عدم رعایت قانون نظام صنفی و آیین نامه اماکن عمومی تا اطلاع ثانوی پلمب شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی ضمن تقدیر از همکاری مردم با پلیس گفت: مدافعان امنیت به طور شبانه روزی در کنار مدافعان سلامت در خدمت سلامت و امنیت جامعه هستند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.