در بسته هفتگی دریچه (شماره ۲۸۷)، بهترین نرم‌افزار‌های هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده‌ایم.

دانلود بهترین برنامه‌ها

دانلود Firefox Nightly 200908.06.01 – مرورگر در حال توسعه فایرفاکس

جست‌وجو در اینترنت را می‌توان یکی از کارهایی دانست که تقریبا تمام کاربران دنیای فناوری به صورت روزانه انجام می‌دهند. به همین دلیل برنامه‌های مرورگر برای استفاده کاربران بسیار مهم هستند زیرا می‌توانند تجربه حضور آن‌ها در فضای مجازی را تغییر دهند.  از بهترین مرورگرهای دنیا می‌توان به مرورگر Firefox اشاره کرد. به تازگی نسخه جدیدی از مرورگر فایرفاکس منتشر شده است که تجربه کاربری جدیدی به شما ارائه خواهد کرد. این مرورگر آمده است که با کروم رقابت کند.

این مرورگر تجربه‌ای جدید از ویژگی های نسل جدید فایرفاکس است که می‌تواند برای کسانی که روزانه از مرورگر استفاده می‌کنند، بهترین گزینه باشد. با دانلود کردن آن می‌توانید بهترین تجربه‌ را در گشت و گذار در اینترنت داشته باشید.

دانلود Firefox Nightly

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود YoWindow Weather 2.22.1 - هواشناس زیبا و قدرتمند اندروید

نرم افزار Weather YoWindow ابزاری عالی برای پیش بینی آب و هواست. این نرم افزار با ۱۰ میلیون بار دانلود در گوگل پلی یکی از محبوب‌ترین ابزارهای هواشناسی گوشی‌های هوشمند معرفی شده است. همچنین این نرم افزار کاملاً هوشمند است.

از تغییرات نسخه جدید Weather YoWindow می‌توان به حل مشکل حالت نمایش افقی برای دهکده‌ها، بهبود نمای ظاهری و رایگان شدن خدمات برای ویندوز و مکینتاش اشاره کرد. شما می‌توانید با داشتن این نرم  افزار به راحتی آب و هوای محل زندگی خود را برای چند روز آینده متوجه شوید.

دانلود YoWindow Weather

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Minecraft 1.16.100.54 – بازی محبوب و پرطرفدار ماینکرفت

عنوان ماینکرفت یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین بازی‌های جهان است که ابتدا برای رایانه‌های شخصی منتشر شد. این بازی پس از استقبال بالای کاربران برای تلفن‌های هوشمند نیز عرضه شد و حالا کاربران در سراسر دنیا می‌توانند توسط گوشی‌های خود و اتصال به اینترنت با دوستان خود رقابت کنند.

این بازی یک دنیای جهان باز دارد که در آن کاربران باید با استفاده از مصالح مختلف خانه ساخته و از آن محافظت کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند با زامبی و موجودات مختلف بجنگند و برای خود اسلحه بسازند. این بازی همچنین امکان پرورش حیوانات را نیز به مخاطبین می‌دهد و می‌توان گفت بر خلاف طراحی ساده، باطن پیچیده و پرباری دارد.

دانلود Minecraft

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود ام ایکس پلیر پرو MX Player Pro 1.28.5 – برترین ویدئو پلیر اندروید

با اطمینان می توان گفت نرم افزار MX Player Pro یکی از بهترین و محبوب ترین پلیرهای گوشی است. با این نرم افزار قدرتمند می توانید هر فرمتی را در گوشی خود اجرا کنید. این پلیر امکان اضافه کردن زیرنویس به فیلم‌ها را نیز به کاربران می دهد. با داشتن برنامه MX Player  در اسمارت فون خود دیگر نیازی به هیچ ویدئو پلیری نخواهید داشت.

MX Player Pro

دانلود Neshan 9.0.1 – مسیریاب سخنگوی ایرانی نشان

ممکن است افراد در بسیاری از مواقع به مکان‌هایی بر خورند که هیچ آشنایی با آنجا نداشته و قادر به یافتن مسیر خود نباشد؛ اما چند سالی است که بازار مسیریاب‌ها حسابی بین کاربران داغ شده و افراد زیادی برای یافتن مسیر درست خود از این نرم افزارها استفاده می‌‌کنند.

علاوه بر نمونه‌های خارجی مسیریاب‌ها، چند وقتی است که شرکت‌های داخلی نیز وارد این حوزه شده‌اند و توانسته‌اند به موفقیت بسیار خوبی در این حوزه دست پیدا کنند. یکی از مسیریاب‌های داخلی، نقشه نشان است که به واسطه قابلیت‌‎های مختلف خود توانسته به محبوبیت بسیار خوبی در بین کاربران دست پیدا کنند.

دانلود Neshan

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید 


دانلود PhotoGrid – Collage Maker Premium v7.70 - برنامه ویرایش و ترکیب تصاویر اندروید

Photo Grid یک نرم افزار عالی و پرطرفدار با نزدیک به ۵۰۰ میلیون کاربر از سراسر دنیاست که در زمینه‌ ساخت و ایجاد عکس‌های کلاژ، لقب بهترین برنامه عکاسی را از آن خود کرده است.

با استفاده از این نرم افزار می‌توانید زیباترین، حرفه‌ای‌ترین و جذاب‌ترین عکس‌های کلاژ را بسازید. با استفاده از اپلیکیشن Photo Grid Collage Maker شما قادر خواهید بود در سریع‌ترین زمان ممکن، عکس‌های موجود در گالری موبایل خود را به یکدیگر بچسبانید، افکت‌هایی خیره‌کننده و یا قاب‌های بسیار زیبا را به آن بیافزایید و یک عکس شبکه‌ای خارق العاده را بسازید.

دانلود Photo Grid

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Google Play services 2020.33.15 – نرم افزار گوگل پلی سرویس

نرم افزار Google Play services به عنوان مکملی برای اکثر ابزار‌ها و برنامه‌هایی است که توسط شرکت گوگل طراحی و به بازار عرضه شده است.
 
نرم افزار‌هایی مانند Hangouts که ابزاری برای چت صوتی و تصویری می‌باشد برای اجرا شدن به این برنامه مکمل نیاز دارد چرا که بدون وجود آن نمی‌توانید از این برنامه پرطرفدار استفاده کنید.
 
با دانلود این ابزار کارآمد از این پس امکان استفاده تمام برنامه‌های گوگل بدون هیچ مشکلی برای شما به وجود خواهد آمد.

دانلود Google Play services

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Instagram 160.0.0.0.4 – برنامه رسمی اینستاگرام

اینستاگرام نرم‌افزاری محبوب و بی‌نظیر برای گوشی‌هایی با سیستم عامل هوشمند است که می‌توانید با آن عکس‌هایی با جلوه‌های زیبا ایجاد کنید و آن‌ها را با دیگر کاربران شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید. همچنین قادر خواهید بود هر روز عکس‌های ارسالی دیگر کاربران را تماشا کنید و از آن لذت ببرید.

نسخه جدید این نرم‌افزار برای تمام کاربران عرضه شده است تا از امکانات جدید آن استفاده کنند و لذت ببرند. شما با دانلود کردن این نسخه به امکانات جدیدی دسترسی پیدا می‌کنید.

دانلود Instagram
 
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Google Chrome 84.0.4147.125 - مرورگر وب گوگل کروم

بدون شک برنامه Chrome Browser یکی از سریع‌ترین مرورگرهای گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود که قادر است در مدت زمان کوتاه هر صفحه‌ای را بارگذاری نماید و مصرف دیتا شما را تا ۵۰ درصد کاهش دهد.

امنیت بسیار بالایی که در کروم وجود دارد آن را به یک مرورگر بی‌نظیر برای گوشی همراه کاربران تبدیل کرده است که در ادامه می‌توانید این نرم افزار را دانلود کنید.

دانلود Google Chrome 84.0.4147.89 برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود IGTV 158.0.0.30.123 – برنامه تلویزیون اینستاگرام

یکی از برترین و پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی فعلی موجود در دنیای اپلیکیشن‌های موبایل است. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان اشتراک گذاری فیلم و عکس را می‌دهد اما در اشتراک‌ گذاری این موارد محدودیت‌هایی نیز وجود دارد؛ برای مثال تصاویر باید در اندازه‌ای مشخص در اینستاگرام بارگذاری شوند و ویدئوهای نیز حداکثر باید یک دقیقه طول داشته باشند.

اما نزدیک به دو سال است که اینستاگرام امکان ارسال ویدئوهای طولانی‌تر را به کاربران داده است اما این ویدئوها بر بستر IGTV که متعلق به اینستاگرام است بارگذاری می‌شوند. برنامه IGTV در حال حاضر روی نسخه‌های اخیر اینستاگرام قابل دسترسی است اما این شرکت اپلیکیشنی مستقل از اینستاگرام و با نام IGTV را عرضه کرده است تا کاربران راحت‌تر به ویدئوهای موجود در این شبکه دسترسی داشته باشند.

دانلود IGTV

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۲۱ شهريور ۱۳۹۹
نرم افزار نشان رو نصب کردیم رفتیم مشهد ، اصلا خوب آدرس نمیداد و یا هنگ بود دائما، اخرش مجبور شدیم از همون گوگل مپ مسیرمون رو پیدا کنیم، نرم افزار نشان خیلی جزئیاتی که گوگل مپ برامون پیدا میکرد ، رو نشون نمیداد و بیشتر گم میشدیم توی مشهد !
آخرین اخبار