سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: هرگز اقدامات توهین آمیز نمی‌تواند شعاع نفوذ قرآن کریم و پیامبر عظیم الشان اسلام را درقلب انسان‌ها از بین ببرد.

 حجت الاسلام دانشی سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با اشاره به اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و هتک حرمت پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد (ص) گفت: مخاطب پیام‌های ارزشمند دین اسلام و تعالیم پیامبر عظیم الشان اسلام وجدان انسان‌ها و فطرت پاک انسانهاست و هرگز این اقدامات نمی‌تواند شعاع نفوذ قران کریم و پیامبر عظیم الشان اسلام را درقلب انسان‌ها از بین ببرد.

حجت الاسلام دانشی افزود: مطمئنا اسرائیل پشت این اقداماتی که از طریق طراحی کاریکاتور و انتشار آن در نشریات فرانسوی و اقدامات اسلام ستیزانه دیگر هست و غیرت مسلمانان جهان را هدف قرار دادند.

او اضافه کرد: این اقدام از جهتی در چارچوب برنامه‌های اسلام ستیزانه غربی هاست و از جهت دیگر به خیال خودشان سد راه توسعه و ترویج اسلام هستند حال آنکه که پیام‌های جهانی اسلام با فطرت بشریت ارتباط برقرار می‌کند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی بیان کرد: تجمع امروز مردم انقلابی شهر اراک همزمان با سراسر کشور علیه اقداماتی است که متاسفانه در کشور فرانسه و سوئد علیه ساحت مقدس قرآن کریم و وجود مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام که پیامبر رحمت و دانش و دانایی و مهربانی هستند شکل گرفت.

در پی اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و هتک حرمت به ساحت حضرت محمد (ص) مردم استان مرکزی صبح امروز همزمان با سراسر کشور با برپایی تجمع اعتراضی، محکومیت دشمنان قرآن و پیامبر اسلام را فریاد زدند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.