کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: برای امروز در نیمه جنوبی خراسان رضوی وزش باد به نسبت شدید تا شدید و در جنوب شرقی خراسان رضوی وزش باد همراه با گرد و خاک پیش‌بینی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مرتضی اثمری کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: میانگین دمای هوا در مناطق مختلف خراسان رضوی از امروز تا روز‌های میانی هفته آینده تغییر محسوسی ندارد و نوسان یک درجه‌ای دارد.

او افزود: طی این مدت بیشینه دمای هوای مشهد بین ۲۸ تا ۲۹ درجه سلسیوس و کمینه دمای هوای این شهر بین ۱۳ تا ۱۴ درجه در نوسان خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: قوچان با کمینه دمای هوای ۱۰ درجه سلسیوس و مه ولات با بیشینه دمای هوای ۳۵ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

اثمری بیان کرد: همراه با افزایش گذر ابر در ارتفاعات و نواحی شمال غرب استان بارش‌های رگباری دور از انتظار نیست.

او تصریح کرد: برای امروز در نیمه جنوبی خراسان رضوی وزش باد به نسبت شدید تا شدید و در جنوب شرقی استان همراه با گرد و خاک پیش‌بینی شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در جغتای و تایباد با سرعت ۴۰ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.
 
انتهای پیام//ف.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.