در نخستین دیدار‌های مرحله دوم لیگ برتر فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر فرش حداد اصفهان را شکست داد و گلساپوش یزد به مدد پنالتی بر ملوان بندر گناوه پیروز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مرحله دوم لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران از دیشب (چهارشنبه ۱۹ شهریور) آغاز شد و در نخستین دیدار از گروه اول این رقابت‌ها که به میزبانی پارس جنوبی بوشهر برگزار می‌شود، این تیم توانست با نتیجه ۵ بر یک فرش حداد اصفهان را از پیش رو بردارد.

پارس جنوبی که با بیشترین گل زده و کمترین گل خورده بهترین خط حمله و دفاعی مسابقات را دارد، امروز باید برابر سپاهان سمنان به میدان برود.

در این گروه پارس جنوبی بوشهر، شهریار ساری، سپاهان شهرداری سمنان و فرش حداد اصفهان حضور دارند.

اما در گروه دوم مرحله دوم لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران  که دیدارهایش در یزد برگزار می‌شود، بازیکنان ملوان بندر گناوه شگفتی ساز این رقابت‌ها دیشب گلساپوش یزد قهرمان دوره گذشته را غافلگیر کردند و یزدی‌ها با کمک پنالتی توانستند از سد نماینده گناوه بگذرند.

نتیجه بازی در وقت اضافه ۴ بر ۴ مساوی بود اما گلسایی‌ها در ضربات پنالتی ۳ بر ۲ و در مجموع ۷ بر ۶ به برتری رسیدند.

در این گروه که گلساپوش یزد میزبانی دیدار‌ها را بر عهده دارد، ملوان گناوه دیگر نماینده استان بوشهر، شهرداری بندرعباس و موج سواران نوشهر با هم رقابت می‌کنند.

در پایان مسابقات مرحله دوم لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران، از هر گروه دو تیم اول و دوم به صورت مستقیم به مرحله نهایی صعود می‌کنند.

مرحله نهایی سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ساحلی نیز با حضور چهار تیم برگزار می‌شود و تیم‌ها در یک دور با هم دیدار خواهند کرد.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.