مردم البرز در واکنش به اهانت مجدد یک نشریه فرانسوی به پیامبر اسلام راهپیمایی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، امروز، مردم البرز در واکنش به اهانت مجدد یک نشریه فرانسوی به حضرت محمد(ص)، پیامبر اسلام راهپیمایی کردند.

نشریه فرانسوی شارلی‌ابدو روز سه‌شنبه هفته گذشته در اقدامی گستاخانه بار دیگر کاریکاتور‌های موهن درباره پیامبر اکرم(ص) را بازنشر کرد.

این مسئله واکنش رهبر معظم انقلاب را نیز در پی داشت.

آیت الله سیدعلی خامنه‌ای، در پیامی نوشتند که «گناه بزرگ و نابخشودنی یک نشریه‌ فرانسوی در اهانت به چهره‌ی نورانی و قدسی حضرت رسول اعظم (صلّی الله علیه و آله) بار دیگر عناد و کینه‌ی شرارت‌بار دستگاه‌های سیاسی و فرهنگی دنیای غرب با اسلام و جامعه‌ مسلمانان را آشکار ساخت.»

رهبر معظم انقلاب در این پیام بهانه‌ آزادی بیان برای محکوم نکردن این جرم بزرگ که از سوی برخی سیاستمداران فرانسوی گفته شده را کاملا عوام‌فریبانه دانسته و عنوان کردند: «سیاست‌های عمیقا ضد اسلامی صهیونیست‌ها و دولت‌های استکباری عامل این‌گونه حرکت‌های دشمنانه است که هر چند یکبار بروز می‌یابد. این حرکت در این برهه‌ زمانی می‌تواند به انگیزه‌ منصرف کردن ذهن ملت‎ها و دولت‌های غرب آسیا از نقشه‌های شومی باشد که آمریکا و رژیم صهیونیستی برای این منطقه در سر دارند.»

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.