موج سواران نوشهر با پیروزی و شهریار ساری با شکست رقابت خود را در لیگ برتر فوتبال ساحلی آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،رقابت‌های مرحله دوم لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور از عصر دیروز چهارشنبه ۱۹ شهریورماه در شهر‌های یزد و بوشهر آغاز شد که حاصل تلاش نمایندگان مازندران در روز نخست، یک پیروزی و یک شکست بود.

تیم موج سواران نوشهر در اولین گام خود در مرحله دوم مسابقات لیگ برتر در گروه دوم موفق شد با نتیجه ۵ بر ۴ مقابل شهرداری بندرعباس به برتری برسد و سه امتیاز این دیدار را به خود اختصاص دهد.

نوشهری‌ها با تکیه بر بازی ملی پوشان خود سید پیمان حسینی، امیر حسین اکبری و محمد مرادی در یک بازی نزدیک موفق شدند حریف جنوبی خود را از پیش رو بردارند.

در دیگر دیدار این گروه، گلساپوش یزد قهرمان فصل قبل در دیدار مقابل ملوان گناوه غافلگیر شد و در وقت قانونی بازی به تساوی کشید و در ضیافت پنالتی‌ها موفق شد گناوه را شکست دهد و تنها به یک امتیاز این دیدار اکتفا کند.

نتیجه بازی در وقت قانونی و اضافه ۴ بر ۴ مساوی بود و گلسایی‌ها در ضربات پنالتی سه بر دو و در مجموع ۷ بر ۶ به برتری رسیدند.

در این گروه عصر امروز، تیم موج سواران نوشهر در دومین دیدار خود باید به مصاف گلساپوش یزد برود و شهرداری بندرعباس با ملوان گناوه دیدار می‌کند.

در رقابت‌های گروه یک، تیم شهریار ساری در بازی نزدیک و حساس، نخستین بازی را به حریف خود واگذار کرد.

تیم سپاهان شهرداری سمنان در وقت اضافه موفق شد تیم شهریار را با نتیجه ۴ بر ۳ شکست دهد و دو امتیاز از این دیدار کسب کند.

در دیدار دیگر این گروه، تیم پارس جنوبی در اولین گام موفق شد با نتیجه ۵ بر ۱ مقابل فرش حداد اصفهان به برتری برسد و سه امتیاز این دیدار را به خود اختصاص دهد.

در دومین روز رقابت‌های گروه اول، عصر امروز تیم شهریار ساری به مصاف فرش حداد اصفهان می‌رود و پارس جنوبی بوشهر در مقابل سپاهان شهرداری سمنان صف آرایی می‌کند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.