معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون، ۳ هزار و ۷۹۲ نفر به این ویروس مبتلا شده اند که از این تعداد ۵۰۴ نفر جان باخته اند.

شمار جان باختگان ویروس کرونا در استان همدان به ۵۰۴ نفر رسیدبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، کرمی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گفت: روند افزایشی تعداد بستری‌ها با تشخیص بالینی و مشکوک به ویروس کرونا در مراکز درمانی رو به افزایش است.

کرمی با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون، ۳ هزار و ۷۹۲ نفر به این ویروس مبتلا شدند،افزود: هم اکنون ۳۸۴ نفر در بیمارستان‌های استان بستری هستند و تاکنون ۵۰۴ نفر تاکنون جان باخته اند.

او اضافه کرد: در شهرستان اسدآباد ۱۰۴ مورد، بهار ۲۷۸ مورد، نهاوند ۴۰۱ مورد،رزن و درگزین ۱۵۰ مورد، کبودرآهنگ ۲۳۳ مورد، تویسرکان ۱۷۴ مورد، ملایر ۶۴۷ مورد، فامنین ۴۸ مورد، همدان هزار و ۶۳۵ مورد و خارج از استان هم ۱۲۲ مورد ابتلا به کرونا ویروس ثبت شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه استان همدان، هم اکنون در وضعیت زرد قرار دارد، بر لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک تاکید کرد و گفت: مهمترین راهکار در شرایط فعلی برای قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا، شرکت نکردن در مجامع و مجالس عمومی است.

انتهای پیام / م م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.